Discussies van Paul Kellens (50)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Ofwel ligt het aan mij ofwel aan de filmpjes maar enkele ervan spelen niet volledig…"

Paul Kellens heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Zijn er Vlaamse openbare RFID-bibliotheken met een RFID-introductiefilmpje?

8 8 Jul 2014
Antwoord van Wim Maes

"Ik heb een fotoslideshow samengesteld met de basishandelingen om de zelfuitleenbalie…"

Paul Kellens heeft 2 Apr 2014 gereageerd op Zijn er Vlaamse openbare RFID-bibliotheken met een RFID-introductiefilmpje?

8 8 Jul 2014
Antwoord van Wim Maes

"Beste, Wij (bibliotheek de Wattenfabriek in Herzele) hebben geen intelligente kast,…"

Paul Kellens heeft 9 Okt 2013 gereageerd op innamekast vs innamecomputer

2 9 Okt 2013
Antwoord van Paul Kellens

"Wij werken met Nedap inleversleuf, maar ook met Vubis. Bij ons worden de boetes mooi…"

Paul Kellens heeft 23 Jan 2013 gereageerd op NEDAP RFID aangeven bedrag van boete op inneemscherm

7 29 Apr 2013
Antwoord van Steven Roels

"Ik wil hier graag enkele kanttekeningen bij plaatsen: Heeft men eigenhandig de tags…"

Paul Kellens heeft 23 Jan 2013 gereageerd op Formaat RFID-labels

3 2 Apr 2013
Antwoord van Marco Gerritsen

"Patrick, Een interessante denkpiste : dergelijk duur materiaal aankopen in samenwerk…"

Paul Kellens heeft 25 Aug 2011 gereageerd op RFID Handscanner : zin of onzin?

3 25 Aug 2011
Antwoord van Paul Kellens

"Uiteraard komt door RFID tijd vrij om meer aan klantenbegeleiding, informatieverstre…"

Paul Kellens heeft 11 Aug 2011 gereageerd op 'Zeg dat (RFID) eens in het Zeppers' Citaat van de raad

7 22 Aug 2011
Antwoord van Stefaan Froyman

"In Herzele willen we zelfs een stap verder gaan. Naast een intelligente inleverbus w…"

Paul Kellens heeft 11 Aug 2011 gereageerd op Deinze heeft een ultra-moderne (RFID)-bib .... Wat is de meerwaarde van een intelligente inleverbus ?

3 11 Aug 2011
Antwoord van Paul Kellens

"Das een zeer interessante prijs Kan je mij het besteladres bezorgen (eventueel via e…"

Paul Kellens heeft 11 Aug 2011 gereageerd op Bij welke firma koop je best RFID labels?

5 19 Aug 2011
Antwoord van Wim Markus

"Maarten, Wij ronden net de aanbestedingsprocedure RFID af. Ik kan je wellicht heel w…"

Paul Kellens heeft 10 Aug 2011 gereageerd op Voorbeelden van lastenboek RFID

4 23 Aug 2011
Antwoord van Koen Jacobs

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden