Discussies van patrick vanden berghe (54)

Discussies waarop is gereageerd (32) Antwoorden Recente activiteiten

"Hilde, De gemiddelde boekenprijs in 2014 (de meest recente cijfers die ik vond, via…"

patrick vanden berghe heeft 29 Jun 2021 gereageerd op waarde bibliotheekmaterialen

1 29 Jun 2021
Antwoord van patrick vanden berghe

"Ik sluit me aan bij Wim.Nog deze opmerking: wij zijn wel kritisch tov Vlacc, omdat z…"

patrick vanden berghe heeft 1 Feb 2021 gereageerd op Overstap naar ZIZO - vraag naar informatie en ervaringen

3 1 Feb 2021
Antwoord van patrick vanden berghe

"Bib Pittem heeft voorgesteld (en goedkeuring gekregen) om de openingstijden te verru…"

patrick vanden berghe heeft 23 Apr 2020 gereageerd op exit corona

11 27 Apr 2020
Antwoord van Kathleen Dubois

"Een ander voorstel, maar we weten niet of dit ook haalbaar is in Wise: -je scant toc…"

patrick vanden berghe heeft 6 Feb 2020 gereageerd op IBL in Wise

19 6 Feb 2020
Antwoord van Lisa Kesteloot

"Bib Pittem biedt sinds enkele weken reminiscentiekoffers aan, rond 5 thema's (zorg,…"

patrick vanden berghe heeft 6 Feb 2020 gereageerd op dementiekoffer

4 11 Feb 2020
Antwoord van Wendy Van Linter

"Liesbet, neem eens contact op met OB Brugge - je hebt daar nu toch een rechtstreekse…"

patrick vanden berghe heeft 22 Nov 2018 gereageerd op Boeken herstellen in de bib

2 3 Dec 2018
Antwoord van Dirk Van Loy

"Ik snap de eerste zin van de afspraak niet! Hoe kan een college beslissen dat mensen…"

patrick vanden berghe heeft 21 Sept 2017 gereageerd op De gemeentelijke autonomie om het gezond verstand te gebruiken: naar een Vlaams bibliotheeklidmaatschap

6 21 Sept 2017
Antwoord van Tim Lerno

"Voor Bib Pittem ook geen probleem!"

patrick vanden berghe heeft 10 Mrt 2017 gereageerd op IBL

5 10 Mrt 2017
Antwoord van patrick vanden berghe

"Het streekgericht bibliotheekbeleid van de provincie West-Vlaanderen heeft vorig jaa…"

patrick vanden berghe heeft 19 Jul 2016 gereageerd op Leuke beachvlag?

2 19 Jul 2016
Antwoord van patrick vanden berghe

"Wij hebben in onze kleine en weinig vooruitstrevende plattelandsgemeente 1 lener die…"

patrick vanden berghe heeft 8 Jun 2016 gereageerd op App met barcode lenerskaart

4 8 Jun 2016
Antwoord van patrick vanden berghe

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden