Discussies van Jan Van Hee (58)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Als pc's te vaak te lang bezet zijn, wijst het volgens mij op een tekort aan pc's in…"

Jan Van Hee heeft 11 Apr 2013 gereageerd op Filters op internetpc's (publiekspc's)?

11 18 Apr 2013
Antwoord van Maarten D'hamers

"Dag Veerle, Filters blijven een lastig gegeven, omdat zo'n filter werkt op basis van…"

Jan Van Hee heeft 11 Apr 2013 gereageerd op Filters op internetpc's (publiekspc's)?

11 18 Apr 2013
Antwoord van Maarten D'hamers

"Dag Bert, Ik heb zeer lang samengewerkt met Combell.com. Niet de goedkoopste, maar w…"

Jan Van Hee heeft 20 Mrt 2013 gereageerd op Aanvragen domeinnaam

5 9 Apr 2013
Antwoord van Paul Kellens

"Dag Lutgarde, Zelfs zonder btw-nummer kan men een factuur opstellen. Immers, niet al…"

Jan Van Hee heeft 27 Feb 2013 gereageerd op betaling auteurslezing

5 1 Mrt 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag collega's, Daar heb ik ook sterke interesse voor, maar dan vooral voor hogescho…"

Jan Van Hee heeft 11 Jan 2013 gereageerd op Werken er 'wikipedians' in de bibliotheken?

3 14 Jan 2013
Antwoord van Patrick Pede

"Binnen Maarifa gebruiken we de betalende versie van PBWorks. Zoals Christine reeds a…"

Jan Van Hee heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Wiki in de bibliotheek

5 23 Nov 2012
Antwoord van Jan Van Hee

"Als docent collectieontwikkeling ben ik verantwoordelijk voor deze opdracht. Het ond…"

Jan Van Hee heeft 14 Mei 2012 gereageerd op Collectievorming en ethiek: a match?

4 10 Jun 2012
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Aan een imago moet je actief werken (alles is terug te brengen op perceptie en verwa…"

Jan Van Hee heeft 14 Apr 2012 gereageerd op Panorama en de bibliotheken

13 17 Apr 2012
Antwoord van Patrick Vanhoucke

"Doen ! Aanvullend : Enige tijd geleden opperde een bibliothecaris op één van ons vis…"

Jan Van Hee heeft 10 Apr 2012 gereageerd op Een zadenbib in elke Vlaamse en Nederlandse bib?

12 5 Jul 2012
Antwoord van Philippe Liesenborghs

"Roland, ik wens je in elk geval veel succes : achter volgende links vind je wat ins…"

Jan Van Hee heeft 31 Jan 2012 gereageerd op Collectievorming en wieden wie beslist erover?

12 27 Mrt 2012
Antwoord van Antoon Verbeke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden