Discussies van Johan Vandendriessche (Zwalm) (198)

Discussies waarop is gereageerd (151) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij ons is het maximum aantal 10 van alle dragers, en ook een totaal maximum van 10.…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 17 Nov 2011 gereageerd op Restricties bij het te ontlenen aantal materialen

4 21 Nov 2011
Antwoord van Antoon Verbeke

"Interessant, wij zitten hier te wachten tot er eindelijk eens een uitspraak of regel…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 15 Nov 2011 gereageerd op e-bookplatform

3 27 Dec 2011
Antwoord van Filip Trenson

"Naar ik meen, is het toch nog altijd afhankelijk van gewicht, maar vooral van formaa…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 20 Okt 2011 gereageerd op Boeken verzenden met Bpost

4 25 Okt 2011
Antwoord van Raf Ermens

"In Zwalm is de bib de vervangende toeristische dienst (zat vroeger in de Zwalmmolen…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 19 Sept 2011 gereageerd op Loketfuctie van de bibliotheek

8 6 Okt 2011
Antwoord van Jan De Vocht

"Ik zou zeggen dat niet zomaar geld van het budget van de bib (die een dienstverlenin…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 25 Aug 2011 gereageerd op Een aanslag op het collectiebudget, wat doe je ertegen?

1 25 Aug 2011
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Wij werken met het programma 3P, daar kan je alle gegevens terugvinden. Hieronder ee…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 19 Aug 2011 gereageerd op lastenboek collectiebudgetten

1 19 Aug 2011
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Ik denk dat in Oost-Vlaanderen bij aanvang van het PBS het voorstel € 1,25 was.  Dat…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Tarief IBL

44 22 Jun 2011
Antwoord van Kim Koreman

"Wij hadden al ExpressNet Plus, voor € 53,14 per maand.  Ik informeerde naar de mogel…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 25 Mei 2011 gereageerd op I-line naar fibernet

1 25 Mei 2011
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Indesign, Acrobat Writer, Photoshop, Illustrator in OpenSource ? Bestaat dat (met ev…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 21 Mrt 2011 gereageerd op OPENsource in OPENbare bibliotheken? naast GESLOTENsource ...

12 31 Mrt 2011
Antwoord van Marc Aerts

"Wij hebben hier alleen Autogids, wordt veel gelezen en bevat wat van alles.  De rich…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Autotijdschriften

7 14 Feb 2011
Antwoord van Bruno Devlies

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden