Discussies van Ilse Depré (111)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik kan me vergissen, maar heeft de uitleendienst van de provincie Vlaams-Brabant er…"

Ilse Depré heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Vitrinekasten voor tentoonstelling gezocht

4 1 Sept 2015
Antwoord van Evelien Vanderschueren

"@Paul In de eerste nieuwsbrief (begin dit jaar) had ik onderaan vermeld dat wie de n…"

Ilse Depré heeft 2 Jul 2015 gereageerd op Nieuwsbrief BIB IDEE

3 2 Jul 2015
Antwoord van Ilse Depré

"Hallo Veerle Ik ben van de Bib Leuven.  Tot nu toe ben jij de enige die al reageer…"

Ilse Depré heeft 4 Jul 2014 gereageerd op 'Stijn en de sterren' tijdens Bibweek

2 4 Jul 2014
Antwoord van Ilse Depré

"Wij hebben in de Bib Leuven min of meer even veel vrijwilligers als vaste personeels…"

Ilse Depré heeft 23 Mei 2014 gereageerd op Vrijwilligers in de Bib

5 23 Mei 2014
Antwoord van Ilse Depré

"Hallo Sarah Ik heb voor META eens een paar van die apps getest, en het resultaat ka…"

Ilse Depré heeft 12 Mei 2014 gereageerd op FidMe

9 25 Sept 2014
Antwoord van Steven Roels

"In Leuven brachten we de games vroeger over in safetyboxen voor dvd's, maar die werd…"

Ilse Depré heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Safetybox voor computerspelen

3 12 Mei 2014
Antwoord van Ilse Depré

"In Leuven hebben we verschillende standaardroosters: - roosters voor logistiek (voor…"

Ilse Depré heeft 7 Mei 2014 gereageerd op opmaken werkroosters en regelen vervangingen

7 8 Mei 2014
Antwoord van Roger Boeken

"In ons gebouw is een uitleenpost van Kunst in huis gevestigd. Zij organiseren alles…"

Ilse Depré heeft 13 Dec 2013 gereageerd op Kunstuitleen

2 13 Dec 2013
Antwoord van Ilse Depré

"Ja, vaak ligt het ook aan de foto: te groot misschien? Ik heb het ook al een paar ke…"

Ilse Depré heeft 18 Mrt 2013 gereageerd op omslagfoto uploaden op Facebookpagina lukt niet

6 20 Mrt 2013
Antwoord van Ruth De Belie

"In de Bib Leuven laten we het reserveren van beschikbare materialen ook toe. Er word…"

Ilse Depré heeft 16 Dec 2012 gereageerd op Een boek reserveren dat op de plank staat, hoe pak je dit aan?

13 16 Dec 2012
Antwoord van Ilse Depré

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden