Discussies van Paul Kellens (50)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"We zijn er nog niet uit. Onze regionale werkgroep jeugd blijkt niet meer zo enthousi…"

Paul Kellens heeft 25 Mei 2017 gereageerd op Opleiding School en Bibliotheek in de Bibliotheekschool

4 25 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Das ook toeval. Wij doen net het zelfde met Route42."

Paul Kellens heeft 22 Mei 2017 gereageerd op Opleiding School en Bibliotheek in de Bibliotheekschool

4 25 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Je hebt gelijk Geert, maar In het laatst geldend decreet van 3 juli 2015 is helemaal…"

Paul Kellens heeft 5 Mei 2017 gereageerd op Is Raad van Beheer niet meer verplicht of wel?

9 5 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Ik heb het antwoord gevonden in een artikel vaan VVSG : http://www.vvsg.be/Vrijetijd…"

Paul Kellens heeft 4 Mei 2017 gereageerd op Is Raad van Beheer niet meer verplicht of wel?

9 5 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Er is nieuws uit Vlaanderen : Vandaag lees ik in mijn mailbox op https://cjsm.be/ove…"

Paul Kellens heeft 16 Aug 2016 gereageerd op decreet voor regionaal cultuurbeleid

2 16 Aug 2016
Antwoord van Paul Kellens

"Mijn ervaring is nog niet zo groot, maar ik heb ondertussen wel wat geleerd over de…"

Paul Kellens heeft 12 Feb 2016 gereageerd op Vrijwilligers in de bib - handleiding/ hoe aanpakken

4 3 Jun 2016
Antwoord van Inger Vermeersch

"Ik ben nu een vol jaar aan de slag gegaan met collectieontwikkeling. Ik kreeg van ju…"

Paul Kellens heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Gezocht voorbeelden van collectieplans voor cursus aan bibliotheekschool

1 2 Feb 2016
Antwoord van Paul Kellens

"Dag Veerle, Ik ben hier de lezing "Goed presenteren kan je leren" aan het voorbereid…"

Paul Kellens heeft 21 Jan 2016 gereageerd op Lezingen organiseren

6 27 Jan 2016
Antwoord van Will Jensen

"Beste Liesbeth, In onze regio (Oost-Vlaanderen) werken verscheidene bibliothekenmet…"

Paul Kellens heeft 13 Jul 2015 gereageerd op kaften van boeken

8 22 Jul 2015
Antwoord van Rina Pypaert

"Denken jullie dat zo'n platform nuttig zou kunnen zijn? In plaats van "vind ik leuks…"

Paul Kellens heeft 4 Mei 2015 gereageerd op Collectievorming : boeken kopen voor andere bibliotheken

4 5 Mei 2015
Antwoord van Annemie Pijcke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden