Discussies van annemie arras (107)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Tim,  Wat ik zelf nogal eens doe, is met een illustrator/schrijver die ik ken van l…"

annemie arras heeft 1 Jul 2019 gereageerd op Gezocht: authentieke en indrukwekkende tentoonstelling

3 3 Jul 2019
Antwoord van Tim Lerno

"Hallo,  Ook in Bree hebben we hier al over nagedacht. Misschien kunnen we met enkel…"

annemie arras heeft 8 Mei 2018 gereageerd op Escape room

7 9 Mei 2018
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Hallo, Ook wij worden hier soms mee geconfronteerd, maar hebben tot nog toe geen ec…"

annemie arras heeft 21 Sept 2016 gereageerd op maximale uitleentermijn bij zelfuitleen

6 21 Sept 2016
Antwoord van Annemie Pijcke

"Beste Men heeft er jammer genoeg voor gekozen de lange etiketten enkel liggend te m…"

annemie arras heeft 26 Apr 2016 gereageerd op kleuterzizo-etiketten Biblioprint

6 27 Apr 2016
Antwoord van Ria Bergmans

"Hallo, Wij organiseren onze leesclub samen met Vorming Plus. De leden betalen dus v…"

annemie arras heeft 18 Nov 2015 gereageerd op Leeskringen betalend?

7 24 Nov 2015
Antwoord van Christel Verbraeken

"Marleen, Ik zou er zeer sterk voor pleiten om dit uit de voorwaarden te halen. Er s…"

annemie arras heeft 8 Okt 2015 gereageerd op Rechtspositieregeling

1 8 Okt 2015
Antwoord van annemie arras

"Bree organiseert een lerarendag op zaterdag 9 januari. Inhoud: ons aanbod voorstelle…"

annemie arras heeft 8 Sept 2015 gereageerd op Verdeling lerarenkaart

7 29 Jun 2016
Antwoord van Hanne Van den Brande

"Hallo, Ook onze bib is op zoek naar een voorbeeld lastenboek. Maar tot nu toe zonde…"

annemie arras heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Lastenboek voor aankoop van tablets zowel IOS als Android

3 3 Feb 2015
Antwoord van geert.lievens

"Hallo,   In Bree doen we het volgende: * begin juni: kalender met alle data naar de…"

annemie arras heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Klasuitleningen en activiteiten voor scholen

3 14 Mrt 2012
Antwoord van Bram Tollenaere

"In bib Bree liggen brilletjes van verschillende sterkte aan de balie. Gebruikers mog…"

annemie arras heeft 17 Mei 2011 gereageerd op Leesbrilletjes in de bib

7 17 Mei 2011
Antwoord van Veerle Stoffelen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden