Discussies van Anne-Marie Van den Bossche (15)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik reageer, maar niet omdat ik dit een goed idee vind. Ik moet toegeven dat ik dit n…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 23 Jun 2015 gereageerd op Gezocht: 1 argument pro gereglementeerde boekenprijs met 15% bibliotheekkorting

12 24 Jun 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Sarah in de bib van Kapelle-op-den-Bos kunnen de leners 10 materialen uitlenen o…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 16 Mei 2015 gereageerd op aantal uit te lenen materialen

13 19 Nov 2015
Antwoord van Dirk Hermans

"Beste, inwoners 9200, 2 VTE. (Hebben hierdoor natuurlijk beperkte openingsuren!) We…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 22 Mei 2014 gereageerd op Vrijwilligers in de Bib

5 23 Mei 2014
Antwoord van Ilse Depré

"Dag Nathalie, hierbij een lijst van boeken die we in de bib hebben en ter beschikki…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op voorlezen aan bewoners rusthuis

5 19 Mrt 2014
Antwoord van Pascale Spur

"Dag collega, we bezitten een 40-tal jeugdboeken in  het Frans, Engels en Duits, mees…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 4 Feb 2014 gereageerd op ANDERSTALIGE JEUGDBOEKEN

4 4 Feb 2014
Antwoord van Marritta Van Den Heuvel

"We lenen ook al jaren tijdschriften uit. Ter info: Weekbladen effectief 3 à 6 maand…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 23 Jan 2014 gereageerd op Tijdschriften uitlenen

6 15 Mei 2014
Antwoord van Elke De Geyndt

"Dag Kris Ik heb niet direct cijfergegevens maar op de volgende manier wordt hier de…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 31 Jan 2013 gereageerd op Kosten bib aan huis

2 31 Jan 2013
Antwoord van Anne-Marie Van den Bossche

"Wij werken met de firma Eurogifts. Dit is een typisch gadgetleveringsbedrijf. De sam…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 4 Dec 2012 gereageerd op Leverancier draagtassen/rugzakken

4 4 Dec 2012
Antwoord van Anne Vrints

"Dag Merijn, Kinderen die een 5-tal maal naar onze voorleessessies komen mogen een ca…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 9 Aug 2012 gereageerd op Cadeautjes

4 11 Aug 2012
Antwoord van Ben Vandeloock

"Dag Veerle, Ik kan je geen contact bezorgen maar dit is onze ervaring bij origamivou…"

Anne-Marie Van den Bossche heeft 8 Aug 2012 gereageerd op Knutselworkshop (origami?) voor kinderen

3 9 Aug 2012
Antwoord van Veerle Stoffelen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden