Discussies van Johan Vandendriessche (Zwalm) (198)

Discussies waarop is gereageerd (151) Antwoorden Recente activiteiten

"Tim, Ik kan je volgen in je betoog (maar graag wat minder proza, je schrijft graag,…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 21 Apr 2016 gereageerd op Een regiobibkaart of een Vlaamse “behalve”-bibkaart?

2 25 Apr 2016
Antwoord van Annemie Pijcke

"In de ZOVLA-bibliotheken zitten de vertelplaten (gelamineerd) in doorzichtige draagt…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 20 Apr 2016 gereageerd op Vertelplaten

9 4 Mei 2016
Antwoord van Anne-Marie Van Raepenbusch

"Sofie, Coulembier kwam al enkele keren bij ons.  Altijd prima in orde, ze zorgen zel…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 18 Apr 2016 gereageerd op ervaringen coulembier films

2 19 Apr 2016

"Wij haalden onze bakken bij Plastibac, grijs, stevig, met deksel.  Op hun site (http…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 30 Mrt 2016 gereageerd op Bakken voor wisselcollectie

1 30 Mrt 2016
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Wij kleven een linnen band om de rug en nieten op 3 plaatsen 'in de vouw', zodat de…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Mrt 2016 gereageerd op Hoe herstellen jullie kapotgelezen strips?

3 26 Apr 2016
Antwoord van Els

"Ik heb hier 2 afbeeldingen : het logo en het bijschrift.  Je kan dit bovenop een fot…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Mrt 2016 gereageerd op 'blanco' biblogo

6 11 Apr 2016
Antwoord van Ingrid Van de Mosselaer

"Ik zou het ook niet weten, maar ben wel geïnteresseerd..."

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 22 Mrt 2016 gereageerd op printopdrachten Wifi

4 31 Mrt 2016
Antwoord van Benny Thys

"Ja, dat hebben we ook gehad.  Je moet hen vragen (of ja kan dat ook ingeven, denk ik…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 1 Mrt 2016 gereageerd op etiketten

4 1 Mrt 2016
Antwoord van lisbeth vandoorne

"Informeer eens bij De Helix : http://www.lne.be/organisatie/centra/de-helix "

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 8 Dec 2015 gereageerd op tentoonstelling over fruit en/of bloesems

1 8 Dec 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Nog niet, of toch niet speciaal voor deze gelegenheid.  We hebben wel een foldertje…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 30 Nov 2015 gereageerd op verdelen lerarenkaarten

3 1 Dec 2015
Antwoord van Vera Volckaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden