Discussies van Anne Vrints (34)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Ai, Guy! Precies geen andere andere leveranciers. We gebruiken ook ILGE en weten all…"

Anne Vrints heeft 22 Feb gereageerd op Andere abonnementenbeheerder dan ILGE gezocht

1 22 Feb
Antwoord van Anne Vrints

"Beste! We hebben in onze bib 10 Graphic Novelkoffers die we aanbieden aan het secund…"

Anne Vrints heeft 22 Feb gereageerd op educatieve pakketten met graphic novels secundair onderwijs

7 4 Mrt
Antwoord van Goedroen Verduyn

"Bedankt alvast! :) "

Anne Vrints heeft 3 Mrt 2020 gereageerd op Suggesties lezing dialoog en diversiteit

2 3 Mrt 2020
Antwoord van Anne Vrints

"Dag Veerle! Ik werk in de bib van Beringen. We hebben 2 koffers in onze bib: een dem…"

Anne Vrints heeft 31 Jan 2020 gereageerd op dementiekoffer

4 11 Feb 2020
Antwoord van Wendy Van Linter

"Een heel leuk idee! Mss een polsen bij Linc vzw? Zij zijn bezig met het samenstellen…"

Anne Vrints heeft 17 Aug 2018 gereageerd op Podcastproject van de bib: wie heeft hier ervaring mee?

5 28 Jan 2019
Antwoord van Sara Logghe

"Beste Sara, ivm de boetes kan ik niet direct antwoord geven. Wat ik wel ervaar wat…"

Anne Vrints heeft 24 Jul 2018 gereageerd op Beleid boetes voor kansengroepen

12 10 Sept 2018
Antwoord van Martine Vandermaes

"Dag Paul! Hebben jullie deze opleiding al op punt? Gaat deze van start in het najaar…"

Anne Vrints heeft 24 Mei 2017 gereageerd op Opleiding School en Bibliotheek in de Bibliotheekschool

4 25 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Ik ben ook benieuwd! Intussen zijn we aan het onderhandelen om deze opleiding in Lim…"

Anne Vrints heeft 22 Mei 2017 gereageerd op Opleiding School en Bibliotheek in de Bibliotheekschool

4 25 Mei 2017
Antwoord van Paul Kellens

"Dag Veerle!   We hebben in onze bib van Beringen ook uitgebreid aandacht gegeven aan…"

Anne Vrints heeft 7 Mrt 2016 gereageerd op 100 jaar Roald Dahl

5 9 Mrt 2016
Antwoord van Erna Van Den Abeele

"Sinds enkele jaren kan je in onze bib OLE-koffers (Onderwijs- en leesbevorderingskof…"

Anne Vrints heeft 8 Dec 2015 gereageerd op Themarugzakjes (pesten, rouwen,...)

3 8 Dec 2015
Antwoord van Anne Vrints

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden