Discussies van Hannes Cannie (14)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Kathleen, wij voeren momenteel een analyse van de bestaande PBS'en en zullen in…"

Hannes Cannie heeft 1 Jun 2018 gereageerd op GDPR

1 1 Jun 2018
Antwoord van Hannes Cannie

"Hallo Maurice, Ik heb contact opgenomen met Bevrijdingsfilms vzw, dit is een organis…"

Hannes Cannie heeft 5 Feb 2013 gereageerd op citaatrecht in bibliotheken

1 5 Feb 2013
Antwoord van Hannes Cannie

"Hallo Roger, ik ben jurist bij LOCUS. Wat je laatste voorstel betreft, dit zou vold…"

Hannes Cannie heeft 21 Jan 2013 gereageerd op Stamkaarten

11 29 Jan 2013
Antwoord van Anne Neys

"Dag allen, dit is een moeilijke kwestie: - Enerzijds sluit je elk risico uit als j…"

Hannes Cannie heeft 18 Jan 2013 gereageerd op Stamkaarten

11 29 Jan 2013
Antwoord van Anne Neys

"Ter info: VVBAD, Bibnet en Locus nemen dit samen op en zullen hier zo snel mogelijk…"

Hannes Cannie heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op voorleesuurtje: in de bib = sabam, in de school = geen sabam (VVBAD-lobbywerk nodig?)

7 4 Apr 2012
Antwoord van Ilse Depré

"Boodschap van de VVSG: http://www.vvsg.be/Lists/Nieuws/dispform.aspx?id=1456&So…"

Hannes Cannie heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Roerende voorheffing op uitleen cd's/dvd's

9 13 Feb 2012
Antwoord van Hannes Cannie

"Hieronder kort geijkte procedure bij het organiseren van een filmvoorstelling: Con…"

Hannes Cannie heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Ook distributierechten betalen bij een filmvoorstelling in de bib?

3 7 Feb 2012
Antwoord van Hannes Cannie

"Hallo iedereen, ik heb ondertussen antwoord gekregen van Joris Deene van Bibnet, di…"

Hannes Cannie heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Roerende voorheffing op uitleen cd's/dvd's

9 13 Feb 2012
Antwoord van Hannes Cannie

"Hallo Johan en anderen,   ik denk toch dat een andere lezing mogelijk, of zelfs logi…"

Hannes Cannie heeft 25 Nov 2011 gereageerd op Roerende voorheffing op uitleen cd's/dvd's

9 13 Feb 2012
Antwoord van Hannes Cannie

"Hallo Lydie en andere bibmedewerkers,   Even kort vooraf: ik ben de nieuwe jurist va…"

Hannes Cannie heeft 22 Sept 2011 gereageerd op beheerraden doen samensmelten

6 26 Sept 2011
Antwoord van Kris Michielsen

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden