Discussies van Karel Scherpereel (32)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Elien Bedankt voor het snelle antwoord! Leverancier was ik nog niet op het spoor…"

Karel Scherpereel heeft 9 Mrt 2021 gereageerd op intern transport materialen: bakken, auto

3 9 Mrt 2021
Antwoord van Elien De Vos

"Ik reageer wat laat maar misschien dient het nog iemand: op de nieuwere bancontactto…"

Karel Scherpereel heeft 2 Sept 2020 gereageerd op betalen via QR code

2 2 Sept 2020
Antwoord van Karel Scherpereel

"In Leuven zetten we lege originele doosjes met gewoon rfid-label in het rek. Lener l…"

Karel Scherpereel heeft 2 Sept 2020 gereageerd op Opstelling games in de bib

8 2 Sept 2020
Antwoord van Karel Scherpereel

"Bedankt voor de info, Gunter! "

Karel Scherpereel heeft 6 Okt 2018 gereageerd op praktisch: poetsen op de rekken

5 6 Okt 2018
Antwoord van Karel Scherpereel

"Bedankt voor de info Ann. Is dit eigen personeel of extern? Ons probleem is vooral d…"

Karel Scherpereel heeft 2 Okt 2018 gereageerd op praktisch: poetsen op de rekken

5 6 Okt 2018
Antwoord van Karel Scherpereel

"In Leuven zijn we op maandag gestart met het uitlenen van e-boeken. Voor de present…"

Karel Scherpereel heeft 16 Jun 2017 gereageerd op Rekje voor e-boeken

8 16 Jun 2017
Antwoord van Karel Scherpereel

"Alle doosjes worden geopend en er wordt gecontroleerd op duidelijke schade (beschrev…"

Karel Scherpereel heeft 22 Dec 2016 gereageerd op Opvolging beschadigde materialen in een volautomatisch zelfuitleen-systeem

5 22 Dec 2016
Antwoord van Karel Scherpereel

"Kanttekening: het kan best zijn dat de meeste mensen liever hebben dat de bib elke d…"

Karel Scherpereel heeft 15 Dec 2016 gereageerd op herbekijken openingsuren

6 16 Dec 2016
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Wij vragen aan de baliemedewerkers om altijd persoonlijk aan te melden. Vroeger was…"

Karel Scherpereel heeft 15 Dec 2016 gereageerd op Gebruikersprofiel infopunt balie

4 15 Dec 2016
Antwoord van Marijke Vermeire

"Ik zie dit topic toevallig. Wat ik nog wil toevoegen:  Als een materiaal met schade…"

Karel Scherpereel heeft 8 Dec 2016 gereageerd op Opvolging beschadigde materialen in een volautomatisch zelfuitleen-systeem

5 22 Dec 2016
Antwoord van Karel Scherpereel

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden