Hallo,
Onze bib werkt al enkele jaren met zelfscans, maar we hebben aan de infobalie ook een pc voor het personeel ter beschikking om lidmaatschappen te verlengen en vragen van klanten te beantwoorden. We vroegen ons af of er in bibs waar er ook nog gebruik gemaakt wordt van een pc, ieder personeelslid via zijn eigen gebruikersprofiel moet inloggen, of dat er één gemeenschappelijk bib-profiel is waar alle personeelsleden tijdens hun uitleendienst gebruik van maken.
Alvast bedankt!
Tags:
Dag Marijke,
zowel in Ichtegem als Middelkerke wordt er gewerkt met eigen profielen. Het is bij beide bibs wel zo dat één uitleensessie steeds dezelfde persoon die computer gebruikt, er moet dus enkel van profiel gewisseld worden vlak voor een sessie, en niet telkens tijdens openingsuren.
Vriendelijke groeten
Patti
Wij vragen aan de baliemedewerkers om altijd persoonlijk aan te melden. Vroeger was dat niet het geval en werd er met een algemene login gewerkt. Dat is iets sneller aan de balie, maar geeft veel problemen in het opvolgen van klachten of oplossen van foutjes die gemaakt zijn. Nu we zien we wat heeft gedaan kunnen we die persoon gewoon aanspreken en het probleem veel sneller oplossen. Belangrijk is natuurlijk niet de politieagent uit te hangen :)
Wij werken met één Windows login, maar iedereen gebruikt zijn eigen id om in Vubis te gaan.
Dankjewel voor de reacties!
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
144 leden
165 leden
43 leden
177 leden
© 2024 Gemaakt door Kenniskantoor. Verzorgd door