Discussies van Katelijne Vercaemer (55)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Veerle, onze copiers huren we telkens via een lease-contract. Momenteel gebruiken we…"

Katelijne Vercaemer heeft 23 Jan 2015 gereageerd op Kleurenkopier/printer en SBNL-etiketten

4 24 Jan 2015
Antwoord van Anne-Marie Van Raepenbusch

"Collega's, Het klopt dat ook in Zedelgem de overstap naar Mijn Bibliotheek voor heel…"

Katelijne Vercaemer heeft 11 Sept 2014 gereageerd op Mijn Bibliotheek versie X

15 25 Sept 2014
Antwoord van Anita Berghmans

"Beste An, een werkrooster is een complexe zaak! Wij hebben een vast schema in 3 vers…"

Katelijne Vercaemer heeft 7 Mei 2014 gereageerd op opmaken werkroosters en regelen vervangingen

7 8 Mei 2014
Antwoord van Roger Boeken

"Wij hebben een tijd geleden hetzelfde probleem gehad. Wij staan sowieso toe dat de m…"

Katelijne Vercaemer heeft 26 Feb 2014 gereageerd op Kopieerapparaten

8 24 Mrt 2014
Antwoord van Elke De Geyndt

"Wij hebben criteria bepaald, titel per titel. Alles blijft in open kast, dus geen ge…"

Katelijne Vercaemer heeft 10 Feb 2014 gereageerd op Oude nummers van tijdschriften bewaren

5 11 Feb 2014
Antwoord van Antoon Verbeke

"Beste Kris Peeraer, wij printen al enkele jaren via ons kopieertoestel. Wij geven i…"

Katelijne Vercaemer heeft 23 Okt 2013 gereageerd op Printen biblioprintetiketten op kopieertoestel

3 24 Okt 2013
Antwoord van Joachim

"Zedelgem: 15 cent zwart/wit, 30 cent voor kleur"

Katelijne Vercaemer heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Prijs van kleurenprints en kleurenkopies

13 16 Okt 2013
Antwoord van Marie-Christine Maenhout

"Dag Johan, hier de gegevens voor Zedelgem: * wie is jullie internetprovider (+ even…"

Katelijne Vercaemer heeft 1 Jul 2013 gereageerd op wifi (draadloos netwerk): provider en vast IP-adres

13 22 Okt 2013
Antwoord van Mark Thuy

"De betoverde berg van de zuidafrikaanse schrijver Etienne van Heerden?"

Katelijne Vercaemer heeft 13 Mei 2013 gereageerd op Wie kent dit boek?

5 14 Mei 2013
Antwoord van Marijke De Smedt

"Uiteraard is dagelijkse feedback nodig. Maar ik ondervind toch dat jaarlijks echt ti…"

Katelijne Vercaemer heeft 25 Apr 2013 gereageerd op Evaluaties / Evaluatiegesprekken

13 1 Mei 2013
Antwoord van Jan Van Hee

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden