Discussies van Patty Stegen (42)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste collega's, hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties. Tot zover tel ik: 1…"

Patty Stegen heeft 23 Aug 2011 gereageerd op reservatie op niet uitgeleende werken, of niet?

34 12 Sept 2011
Antwoord van Patty Stegen

"Wij hebben ook een exemplaar ter beschikking in de bib van Machelen.   Groetjes Patt…"

Patty Stegen heeft 1 Jun 2011 gereageerd op Het masker van Afrika / V.S. Naipul (4 ex)

5 6 Jun 2011
Antwoord van Eveline Schacht

"Beste Annemie   Ik ken het probleem van de kosten van een betaalautomaat. Heb mezelf…"

Patty Stegen heeft 17 Mei 2011 gereageerd op betalen met sms

3 17 Mei 2011
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Dag Marleen   De bib van Lubbeek is vorige maand begonnen met attenderingen en aanma…"

Patty Stegen heeft 29 Apr 2011 gereageerd op leenherinneringen via mail

11 11 Mei 2011
Antwoord van Veerle Stoffelen

"Amai Christophe, dat gaat u precies heel wat crèmekes kosten ;-)   Mss. nog een tip:…"

Patty Stegen heeft 8 Apr 2011 gereageerd op bescherming dvd's

8 11 Apr 2011
Antwoord van Van den Bergh Magda

"Dag Liesbeth,   Wat een leuk initiatief. Ik heb helaas geen ervaring met een multime…"

Patty Stegen heeft 28 Feb 2011 gereageerd op visie op gebruik/aanbod multimedia

3 2 Mrt 2011
Antwoord van Paul Wouters

"Beste Tom   Wat dacht je van RSS? In de bieb van Diepenbeek kan je als gebruiker een…"

Patty Stegen heeft 16 Feb 2011 gereageerd op aanwinsten bekendmaken aan gebruikers

16 18 Feb 2011
Antwoord van Nele Laton

"Beste Anne-Marie   In de bib van Lubbeek staan ze apart, per niveau.   In de bib van…"

Patty Stegen heeft 16 Feb 2011 gereageerd op Opstellen boekjes voor eerste lezers

5 18 Feb 2011
Antwoord van Anne-Marie Van Raepenbusch

"Beste Inge In de bibliotheek van Overpelt wordt er, na de derde aanmaning, telefonis…"

Patty Stegen heeft 16 Feb 2011 gereageerd op Maximumboete

7 21 Mrt 2011
Antwoord van Lieve Van Boxem

"Ik kreeg ook de melding dat het formaat .png moest zijn. Gewoon effe in paint je fot…"

Patty Stegen heeft 9 Feb 2011 gereageerd op profielfoto

5 9 Feb 2011
Antwoord van Nele Laton

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden