Vragen voor bibliotheken forum (1,789)

← Terug naar Vragen voor bibliotheken
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Onderhandelingsprocedure tijdschriften

Onze tijdschriftabonnementen gaan al jaren via Swets. We willen nu echter een onderhandelingsprocedure opstarten om te zien of er andere le…

Begonnen door Patrick Pede

3 28 Mrt 2011
Antwoord van Geert Puype

Boekhandel gezocht

De Mechelse boekhandel Forum is failliet. Zij waren onze belangrijkste leverancier voor non-fictie. Heeft er iemand een suggestie, een boek…

Begonnen door Margot Collet

5 28 Mrt 2011
Antwoord van Patrick Pede

privacy leners

Collega's,   een anderstalige lener vraagt een bewijs dat hij op geregelde tijdstippen de bibliotheek bezoekt. Hoever gaan jullie daar in m…

Begonnen door christophe coffyn

3 24 Mrt 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

Contactgegevens

Beste collega's   Beschikt er iemand over actuele contactgegevens van Jean Blaute? We zouden in de zomerperiode ook graag iemand uitnodigen…

Begonnen door Wim Van Bael

3 23 Mrt 2011
Antwoord van Ria Devos

Luisterboek makkelijk lezen

Wij zijn op zoek naar boeken + CD (waar het verhaal integraal verteld wordt) en dit op AVI-niveau 0 of 1. Wie kan ons helpen?

Begonnen door Veerle Van Wesemael

5 23 Mrt 2011
Antwoord van Edit Meijer

Boeken voor kleuters ivm gezinsuitbreiding

Er verschijnen jaarlijks heel wat boekjes om kleuters voor te bereiden op een gezinsuitbreiding volgens de formule: Kareltje krijgt een bro…

Begonnen door Nathalie Mechele

2 23 Mrt 2011
Antwoord van Veerle Van Wesemael

Auteurslezingen

Beste leden van Kenniskantoor, wij zagen dat er in Belgie een site bestaat waarop een auteur zich kan aanmelden als potentieel spreker op e…

Begonnen door Mirthe Smeets

0 21 Mrt 2011

Maximumboete

Beste collega   Laten jullie de boete per ontleend werk steeds verder oplopen? Of stellen jullie een maximumboete in? Hoe bepalen jullie de…

Begonnen door Inge Vandermot

7 21 Mrt 2011
Antwoord van Lieve Van Boxem

mens.0123 : thuis boeken kiezen en laten klaarzetten voor ophaling ?

Een soort digitale weergave van de hedendaagse consument is mens.0123 (1). Ik kwam het recent  tegen in de massa reclame die onze brievenbu…

Begonnen door Roger Boeken

0 20 Mrt 2011

Toevoegen van tekst aan 'Mijn pagina'

Hallo, Ik had graag de links van de blogs van de bibliotheken waar ik werk bijgezet op mijn pagina via 'tekst toevoegen'. Maar eenmaal ik m…

Begonnen door Marijke De Smedt

3 20 Mrt 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden