Discussies van Marijke De Smedt (175)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Je kan normaal wel als bibliotheek reageren op fans maar enkel op de pagina van de b…"

Marijke De Smedt heeft 21 Feb 2013 gereageerd op Problemen met Facebookpagina?

3 21 Feb 2013
Antwoord van Katrien Schroyens

"Eigenlijk is er ook al een tablet en apps groep opgericht dus zou degene die deze vr…"

Marijke De Smedt heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Intervisiegroep Vlaams-Brabant 'Hoe verder na 23 Dingen', o.a. over zadenbibs, Facebook en tablets

5 19 Jun 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ik zie dat jullie over de veiligheid van de iPads hebben gesproken. Waren er belangr…"

Marijke De Smedt heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Intervisiegroep Vlaams-Brabant 'Hoe verder na 23 Dingen', o.a. over zadenbibs, Facebook en tablets

5 19 Jun 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"vind ik leuk!"

Marijke De Smedt heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Intervisiegroep Vlaams-Brabant 'Hoe verder na 23 Dingen', o.a. over zadenbibs, Facebook en tablets

5 19 Jun 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"Bedankt voor de reacties...Ik denk dat ik nog even ga afwachten om één van de twee t…"

Marijke De Smedt heeft 18 Apr 2012 gereageerd op Nog meer sociale media : Hootsuite & Pinterst

5 18 Apr 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"tof initiatief, ik zet het morgen op onze facebookpagina! Marijke Bib Erpe-Mere"

Marijke De Smedt heeft 12 Apr 2012 gereageerd op Facebook Timeline verplicht vanaf 16 april. Be prepared!

1 12 Apr 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"Leeft er nog iets op Google+ ? Zijn daar niet dezelfde mensen die je al kan bereiken…"

Marijke De Smedt heeft 20 Jan 2012 gereageerd op Zijn er al bibliotheken met een Google+-pagina?

5 11 Feb 2012
Antwoord van Katrien Schroyens

"Ik ben net nog een interessante website tegengekomen http://thenounproject.com/nl ,…"

Marijke De Smedt heeft 20 Jan 2012 gereageerd op Zoekmachine voor pictogrammen/prentjes (inclusief freeware!)

4 20 Jan 2012
Antwoord van Marijke De Smedt

"Een zeer terechte vraag! Ik ben benieuwd of er al oplossingen zijn...Zijn er sociale…"

Marijke De Smedt heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Blijven we op Facebook?

2 21 Nov 2011
Antwoord van Bernard Derycke

"Ik was iets te snel...ondertussen heb ik al een antwoord op mijn eigen vraag. Voor w…"

Marijke De Smedt heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Issuu gebruiken

2 10 Nov 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden