Discussies van Ilse Depré (111)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Vanuit Leuven gaan diverse organisaties samen naar Brussel. Hieronder de info uit de…"

Ilse Depré heeft 21 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Misschien kunnen jullie bij het webmateriaal ook een versie van de cartoon van Eva z…"

Ilse Depré heeft 19 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Ik heb in overleg met Eva Mouton een omslagfoto voor facebookpagina's gemaakt op bas…"

Ilse Depré heeft 13 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"De software van Kenniskantoor laat voorlopig niet toe om berichten te verplaatsen. "

Ilse Depré heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Vergoeding zaterdagwerk

13 18 Nov 2011
Antwoord van De Rechter Guy

"Je kan alvast de foto's bekijken op de Flickr-account van Bibnet.   Hierbij enkele d…"

Ilse Depré heeft 18 Jul 2011 gereageerd op Nederland-België

3 19 Jul 2011
Antwoord van geert.lievens

"Wie Google+ wil uitproberen, mag altijd een seintje geven. Het staat voorlopig niet…"

Ilse Depré heeft 13 Jul 2011 gereageerd op Nieuwe sociaal netwerk Google+ (wat is/kan Google+?)

2 14 Jul 2011
Antwoord van geert.lievens

"De Brabantse bibliotheken in Nederland experimenteren momenteel met iPads voor versc…"

Ilse Depré heeft 29 Mrt 2011 gereageerd op Leuvense schepencollege werkt met iPad

7 7 Apr 2011
Antwoord van Jürgen Van Lerberghe

"Gisteren werd bekend dat Amazon de leenfunctie van e-boeken geen warm hart toedraagt…"

Ilse Depré heeft 23 Mrt 2011 gereageerd op to lendle

6 23 Mrt 2011
Antwoord van Ilse Depré

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden