Discussies van Patrick Vanhoucke (399)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Het systeem van cloudLibrary werkt via een app inderdaad ook op smartphones of table…"

Patrick Vanhoucke heeft 5 Jun 2020 gereageerd op Reeds aangekochte e-boeken in nieuw e-boekenplatform

8 3 Jul 2020
Antwoord van Karel Scherpereel

"Ik denk niet dat dit tot de mogelijkheden behoort. Het aanbod in het platform is toc…"

Patrick Vanhoucke heeft 5 Jun 2020 gereageerd op Reeds aangekochte e-boeken in nieuw e-boekenplatform

8 3 Jul 2020
Antwoord van Karel Scherpereel

"Vandaag een antwoord ontvangen van mijn contactpersoon Alexandre Lemaire (chef de pr…"

Patrick Vanhoucke heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Lirtuel en Numilog: e-boeken lenen in Wallonië en Brussel

5 9 Jun 2015
Antwoord van Jan Braeckman

"Helaas nog geen verdere info ontvangen, maar misschien is het volgende artikel al nu…"

Patrick Vanhoucke heeft 29 Mei 2015 gereageerd op Lirtuel en Numilog: e-boeken lenen in Wallonië en Brussel

5 9 Jun 2015
Antwoord van Jan Braeckman

"Ik steek eens mijn licht op bij Franstalige contactpersonen en vraag of ze hier een…"

Patrick Vanhoucke heeft 18 Mei 2015 gereageerd op Lirtuel en Numilog: e-boeken lenen in Wallonië en Brussel

5 9 Jun 2015
Antwoord van Jan Braeckman

"Ik bedoelde geen e-striptitels, maar het huidige aanbod van e-boeken in het algemeen…"

Patrick Vanhoucke heeft 10 Okt 2014 gereageerd op e-strips

9 14 Okt 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Tim, toch enige correctie, want het model dat nu in Vlaanderen wordt gehanteerd, noe…"

Patrick Vanhoucke heeft 10 Okt 2014 gereageerd op e-strips

9 14 Okt 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Een volledige pay-per-use zal voor de uitgevers alleen maar acceptabel zijn als busi…"

Patrick Vanhoucke heeft 10 Okt 2014 gereageerd op e-strips

9 14 Okt 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Ook ik volgde in de namiddag op de Denk- en Discussiedag de 'track' over innovatie.…"

Patrick Vanhoucke heeft 18 Sept 2014 gereageerd op Wat naar mijn gevoel op de Denk- en discussiedag niet of onvoldoende aan bod kwam

14 14 Nov 2014
Antwoord van Kathleen De Meester

"De vraag is natuurlijk in hoeverre de resultaten van een onderzoek in Nederland over…"

Patrick Vanhoucke heeft 3 Jul 2014 gereageerd op Leesgedrag e-boeken (gegevens Leesmonitor)

2 3 Jul 2014
Antwoord van Fleur De Meyer

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden