Discussies van Johan Delaure (41)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste, In ieder geval kunnen we dit gedrag van de iPad app niet reproduceren op onz…"

Johan Delaure heeft 31 Okt 2014 gereageerd op probleem met app op iPad

3 3 Nov 2014
Antwoord van Ellen De Broyer

"Beste, Onze leverancier plant een vrij ingrijpende server update deze avond.  De e-b…"

Johan Delaure heeft 29 Sept 2014 gereageerd op Beschikbaarheid van e-boeken etalage

5 29 Sept 2014
Antwoord van Johan Delaure

"In deze "Ondertussen"-hoofdstukjes geef je alvast een frisse en heldere samenvattin…"

Johan Delaure heeft 17 Sept 2014 gereageerd op Wat naar mijn gevoel op de Denk- en discussiedag niet of onvoldoende aan bod kwam

14 14 Nov 2014
Antwoord van Kathleen De Meester

"Beste Carmen, Je kan alvast volgende proberen: Als het blijft: kan je mij (johan.del…"

Johan Delaure heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Op Ipad boeken dubbel getoond onder 'Mijn e-boeken'

3 5 Jun 2014
Antwoord van Carmen Vanden Broucke

"Vanavond 2 juni zijn er nog een aantal aanpassingen aan de serveromgeving voor E-bo…"

Johan Delaure heeft 2 Jun 2014 gereageerd op Beschikbaarheid van e-boeken etalage

5 29 Sept 2014
Antwoord van Johan Delaure

"Beste, Ik mag bevestigen dat bij de volgende update van de iOS app (ergens midden j…"

Johan Delaure heeft 27 Mei 2014 gereageerd op Offline lezen op ipad en adroid

7 27 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

"Beste Joachim, Nu is het duidelijk en wat je beschrijft klopt.  Als je effectief de…"

Johan Delaure heeft 23 Mei 2014 gereageerd op Offline lezen op ipad en adroid

7 27 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

"De boekenplank is inderdaad 'mijn e-boeken'. Jouw image2.jpg toont toch dat je toega…"

Johan Delaure heeft 23 Mei 2014 gereageerd op Offline lezen op ipad en adroid

7 27 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

"Je kunt perfect de geleende e-boeken op je boekenplank lezen.  De app afsluiten, ho…"

Johan Delaure heeft 23 Mei 2014 gereageerd op Offline lezen op ipad en adroid

7 27 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

"Er staat geen informaticatechnische vervaldatum op een leentegoed.  Als het project…"

Johan Delaure heeft 15 Mei 2014 gereageerd op Geldigheidstermijn e-boekenkaart

6 15 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden