We starten volgend jaar met zelfuitleen in de bib in Berchem en willen dan ook ineens onze bib herprofileren. Om nog klantgerichter te zijn, willen we onze huidige balie wegdoen en werken met een aantal infopunten in de bib. Ik wil heel graag met onze bibmedewerkers eens op bezoek gaan naar een bib die al op die manier werkt (bijvoorbeeld zoals in de bib in Gouda, maar dan liefst dichter bij huis). Kent er iemand goede voorbeelden?

Weergaven: 503

Berichten in deze discussie

Dag Tinne

Wij hebben één grote centrale balie waar nieuwe bezoekers zich kunnen inschrijven en waar algemene info gegeven wordt. Verder zijn er 4 infopunten zoals jij het voorstelt.

Kom gerust eens af!

Veerle
bib Dendermonde
052 468100

Dag Tine,

 

Ook in Kortrijk, zijn we met het invoeren van zelfuitleen, overgegaan tot het  werken we met een drietal infopunten, naast één algemene balie. Altijd welkom.

Hallo,

OB Brasschaat heeft net deze reorganisatie achter de rug. Een fijne verandering vind ik als lener van deze OB.

Dag Carol,

Wij willen in onze toekomstige nieuwe bib ook zo gaan werken. Vraagje: Lenen jullie nog iets uit aan de balie (bijv probleemgevalletjes aan de zelfuitleen, IBL ...) of enkel aan de infopunten ?

carol vanhoutte zei:

Dag Tine,

 

Ook in Kortrijk, zijn we met het invoeren van zelfuitleen, overgegaan tot het  werken we met een drietal infopunten, naast één algemene balie. Altijd welkom.

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden