We starten volgend jaar met zelfuitleen in de bib in Berchem en willen dan ook ineens onze bib herprofileren. Om nog klantgerichter te zijn, willen we onze huidige balie wegdoen en werken met een aantal infopunten in de bib. Ik wil heel graag met onze bibmedewerkers eens op bezoek gaan naar een bib die al op die manier werkt (bijvoorbeeld zoals in de bib in Gouda, maar dan liefst dichter bij huis). Kent er iemand goede voorbeelden?
Tags:
Dag Tinne
Wij hebben één grote centrale balie waar nieuwe bezoekers zich kunnen inschrijven en waar algemene info gegeven wordt. Verder zijn er 4 infopunten zoals jij het voorstelt.
Kom gerust eens af!
Veerle
bib Dendermonde
052 468100
Dag Tine,
Ook in Kortrijk, zijn we met het invoeren van zelfuitleen, overgegaan tot het werken we met een drietal infopunten, naast één algemene balie. Altijd welkom.
Hallo,
OB Brasschaat heeft net deze reorganisatie achter de rug. Een fijne verandering vind ik als lener van deze OB.
Dag Carol,
Wij willen in onze toekomstige nieuwe bib ook zo gaan werken. Vraagje: Lenen jullie nog iets uit aan de balie (bijv probleemgevalletjes aan de zelfuitleen, IBL ...) of enkel aan de infopunten ?
carol vanhoutte zei:
Dag Tine,
Ook in Kortrijk, zijn we met het invoeren van zelfuitleen, overgegaan tot het werken we met een drietal infopunten, naast één algemene balie. Altijd welkom.
Welkom bij
Kenniskantoor
39 leden
46 leden
52 leden
40 leden
144 leden
165 leden
43 leden
177 leden
© 2024 Gemaakt door Kenniskantoor. Verzorgd door