Discussies van Melinda Carette (25)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Bijlage"

Melinda Carette heeft 3 Feb 2015 gereageerd op bladwijzers 'doe de vijf-vinger-test'

9 4 Feb 2015
Antwoord van Hanne Grundeken

"Beste, In bibliotheek van Kortrijk werken we met een flyer die we zelf gemaakt hebbe…"

Melinda Carette heeft 3 Feb 2015 gereageerd op bladwijzers 'doe de vijf-vinger-test'

9 4 Feb 2015
Antwoord van Hanne Grundeken

"Dag Caroline, Ja, de boxen zijn in plastiek en zijn niet te zwaar. Wij vullen ze me…"

Melinda Carette heeft 10 Jun 2014 gereageerd op Boekenpakketten: welke dozen gebruiken jullie?

4 10 Jun 2014
Antwoord van Anne Ryckaert

"Beste collega, Wij gebruiken volgende boxen en deze kan ik je ook meteen aanraden: R…"

Melinda Carette heeft 10 Jun 2014 gereageerd op Boekenpakketten: welke dozen gebruiken jullie?

4 10 Jun 2014
Antwoord van Anne Ryckaert

"In de bibliotheek van Kortrijk zitten de babyboekjes  in doorzichtige plastic zakjes…"

Melinda Carette heeft 24 Apr 2014 gereageerd op Babyboekjes

4 24 Apr 2014
Antwoord van Melinda Carette

"Ik ga volledig akkoord met Annemie. Tijdschriften renderen beter als ze worden uitge…"

Melinda Carette heeft 23 Jan 2014 gereageerd op Tijdschriften uitlenen

6 15 Mei 2014
Antwoord van Elke De Geyndt

"Prachtige service! Proficiat! Melinda Carette Bib Kortrijk"

Melinda Carette heeft 16 Mei 2013 gereageerd op wisselcollectie serviceflats

1 16 Mei 2013
Antwoord van Melinda Carette

"Hallo collega, De bib van Kortrijk leent al jaren kamishibaitheatertjes en kamishiba…"

Melinda Carette heeft 15 Apr 2013 gereageerd op Uitlenen van vertelplaten en/of kamishibaitheater

6 20 Apr 2013
Antwoord van Anne-Marie Van Raepenbusch

"Beste collega, Om muziek af te spelen in publieke ruimtes, moet er een jaarlijkse '…"

Melinda Carette heeft 20 Mrt 2013 gereageerd op muziek in de bib

3 19 Jun 2013
Antwoord van Mieke Haeck

"Collega's,   In Kortrijk hebben wij de ervaring dat gelamineerde platen juist door h…"

Melinda Carette heeft 25 Jan 2013 gereageerd op Lamineren kamishibaiplaten

8 30 Jan 2013
Antwoord van Anne Neys

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden