Discussies van Krist Biebauw (12)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Bruno Ik blijf wel altijd hangen bij een vreemd gegeven. De gereglementeerde boe…"

Krist Biebauw heeft 24 Jun 2015 gereageerd op Gezocht: 1 argument pro gereglementeerde boekenprijs met 15% bibliotheekkorting

12 24 Jun 2015
Antwoord van Tim Lerno

"In Leuven is er nu een gemeenschappelijke balie van cultuurcentrum en bibliotheek, w…"

Krist Biebauw heeft 19 Sept 2011 gereageerd op Loketfuctie van de bibliotheek

8 6 Okt 2011
Antwoord van Jan De Vocht

"Ik stuurde mijn mail aan Tom Naegels ook aan Sander Spek, auteur van de gastcolumn.…"

Krist Biebauw heeft 5 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Vermits er al uitgebreid online gereageerd is op de gastcolumn, heb ik zelf een mail…"

Krist Biebauw heeft 5 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Ik heb de column daarnet ook gelezen op de trein en zal toch een reactie plaatsen op…"

Krist Biebauw heeft 5 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Los van gevoel voor humor... Ik heb inderdaad - via de correctiefunctie onderaan het…"

Krist Biebauw heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Ik weet het niet zo goed. Reageren op een artikel geeft meestal gewoon extra aandach…"

Krist Biebauw heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Nog een aanvulling, met dank aan Rosa Matthys die even in Open Vlacc zocht. Daarin z…"

Krist Biebauw heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Ik heb net hetzelfde gedaan, met hetzelfde resultaat. 80 bibliotheken zijn wel behoo…"

Krist Biebauw heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Welke bib heeft er zo'n wikipediaboek (POD) gekocht?

21 6 Aug 2011
Antwoord van Bruno Devlies

"Wanneer iemand daar zelf om vraagt, is er normaal gesproken geen privacyprobleem. Me…"

Krist Biebauw heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op privacy leners

3 24 Mrt 2011
Antwoord van Patrick Vanhoucke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden