Discussies van Karla De Greeve (45)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo In Maaseik hebben we een grote muziekafdeling met een gevarieerde cd-collecti…"

Karla De Greeve heeft 11 Aug 2022 gereageerd op CD's in de bibliotheek

6 13 Aug 2022
Antwoord van Naomi Leunis

"Wij slaan deze bestanden op per datum. We moeten er enkel naar teruggrijpen bij lene…"

Karla De Greeve heeft 30 Sept 2021 gereageerd op Financiële berichten in Wise

9 30 Sept 2021
Antwoord van Wim Maes

"Beste collega Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar wij slaan een kopi…"

Karla De Greeve heeft 30 Sept 2021 gereageerd op Financiële berichten in Wise

9 30 Sept 2021
Antwoord van Wim Maes

"ja, en het klopt dat er nu veel meer aandacht gaat naar maatregelen m.b.t. ventilati…"

Karla De Greeve heeft 3 Jun 2021 gereageerd op Aanpassingen aan de werking vanaf 9/6?

13 23 Jun 2021
Antwoord van Hilde Jordens

"VVBAD is in overleg met het kabinet Jambon, en ministerie… het is nog even wachten o…"

Karla De Greeve heeft 3 Jun 2021 gereageerd op Aanpassingen aan de werking vanaf 9/6?

13 23 Jun 2021
Antwoord van Hilde Jordens

"Wij voorzien in onze nieuwe bibliotheek wel nog een muziekafdeling, die wordt opgebo…"

Karla De Greeve heeft 21 Jan 2021 gereageerd op Collectie cd vaarwel zeggen. Hoe deden jullie dat?

13 23 Jan 2021
Antwoord van Nicolas Cappelle

"Als je een gratis en degelijke online tool nodig hebt om online te overleggen met me…"

Karla De Greeve heeft 4 Nov 2020 gereageerd op Thuiswerk voor bibliotheekpersoneel

6 10 Dec 2020
Antwoord van Jan Steegmans

"Beste Jan en andere collega's Ik weet natuurlijk niet in hoeverre telewerk in andere…"

Karla De Greeve heeft 4 Nov 2020 gereageerd op Thuiswerk voor bibliotheekpersoneel

6 10 Dec 2020
Antwoord van Jan Steegmans

"Beste Ik hoop ook dat we de bibliotheek kunnen open houden voor uitleningen, maar ee…"

Karla De Greeve heeft 29 Okt 2020 gereageerd op bibliotheekbezoek = essentiële verplaatsing tijdens een lockdown?

8 3 Nov 2020
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Wouter Top! Hebben ze dus ook naar ons geluisterd :) mvg Karla"

Karla De Greeve heeft 16 Okt 2020 gereageerd op klantentelling i.f.v. max. aantal bezoekers

13 7 Dec 2020
Antwoord van Wouter Verlinden

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden