Discussies van Nathalie Janssen (29)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij ons kunnen mensen alles reserveren, ook de niet uitgeleende werken. We hebben ee…"

Nathalie Janssen heeft 12 Mei 2016 gereageerd op reserveren van media in open kast

11 30 Mei 2016
Antwoord van Jacquemyn Bea

"Ik ben ook benieuwd! Ik ging er ook van uit dat dat niet veel teweeg zou brengen.  A…"

Nathalie Janssen heeft 30 Apr 2015 gereageerd op brief van ILGE abonnementenbeheer over wijziging in BVBA

18 24 Jun 2015
Antwoord van Hans Baudaer

"Het pbs in Limburg werkt met 1 lenerskaart, maar dat wist je wellicht al. Misschien…"

Nathalie Janssen heeft 3 Mrt 2015 gereageerd op Actueel : invoer nationale bibliotheekpas in Nederland

6 4 Mrt 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Ook wij hebben sinds kort een inleverbus. De technische dienst maakte een gat in onz…"

Nathalie Janssen heeft 29 Jul 2014 gereageerd op Inleverbus

17 30 Jul 2015
Antwoord van Luc D'haene

"Wij kopen af en toe bij bol.com. Voornamelijk tweedehands boeken om reeksen te vervo…"

Nathalie Janssen heeft 25 Jul 2014 gereageerd op collectie-aankopen via webshop

3 25 Jul 2014
Antwoord van De Greeve Karla

"titel auteur isbn Een aap is een aap Broere, Rien auteur / Verstraete, Hermien ill…"

Nathalie Janssen heeft 3 Okt 2013 gereageerd op Ik lees met Hup (leessprong)

4 1 Apr 2014
Antwoord van Hilde Jordens

"Wij hebben alle leesboekjes enkele keren aangekocht omdat verschillende scholen met…"

Nathalie Janssen heeft 3 Okt 2013 gereageerd op Ik lees met Hup (leessprong)

4 1 Apr 2014
Antwoord van Hilde Jordens

"Hallo Barbara, Ik heb ook een bachelordiploma en ben daarmee aangeworven als bibliot…"

Nathalie Janssen heeft 8 Jul 2013 gereageerd op vraag over opleiding

2 29 Jul 2013
Antwoord van Wendy Van Linter

"Mij stoort het vooral dat die brief zo laat komt. Mijn begroting voor volgend jaar i…"

Nathalie Janssen heeft 30 Nov 2012 gereageerd op email adressen @bibliotheek.be

16 19 Dec 2012
Antwoord van Jan Braeckman

"Wij liepen tegen hetzelfde probleem aan en gebruiken nu de bronyl A3 boxen. Ongeveer…"

Nathalie Janssen heeft 31 Aug 2012 gereageerd op Mappen gezocht voor kamishibai-platen

7 3 Sept 2012
Antwoord van Carine Van Lierde

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden