Discussies van Carine Van Lierde (129)

Discussies waarop is gereageerd (31) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik loop vast in deze enquête. Onze bibliotheek heeft geen eigen website noch faceboo…"

Carine Van Lierde heeft 21 Okt 2013 gereageerd op Sta jij al op onze mediawijze kaart?

2 22 Okt 2013
Antwoord van Sanne Hermans

"Wij hadden in de bibliotheek al eens een rondleiding voor de vrijwilligers van zieke…"

Carine Van Lierde heeft 6 Sept 2013 gereageerd op senioren

2 6 Sept 2013
Antwoord van Carine Van Lierde

"In Zulte hebben we twee kaftsters, die een halve dag in de week komen helpen. In het…"

Carine Van Lierde heeft 4 Sept 2013 gereageerd op boeken kaften

6 11 Sept 2013
Antwoord van Eva STANDAERT

"Wij hebben deze opstelling voor dvd's en strips. We hebben een heel beperkte collect…"

Carine Van Lierde heeft 7 Aug 2013 gereageerd op zig zag presentatie dvds

2 7 Aug 2013
Antwoord van Carine Van Lierde

"Wij zijn open op zondagvoormiddag en hebben elke eerste zondag van de maand ons vert…"

Carine Van Lierde heeft 5 Apr 2013 gereageerd op Voorleesmoment

4 28 Mrt 2018
Antwoord van Grosseels Annie

"Ook in Zulte staat een bordje bij de reisgidsen: Gelieve het aantal reisgidsen te be…"

Carine Van Lierde heeft 13 Feb 2013 gereageerd op uitlening reisgidsen

7 19 Feb 2013
Antwoord van frank verreyken

"De eerdere vraag op kenniskantoor kwam van mij. Ik heb een mail gestuurd naar mijn W…"

Carine Van Lierde heeft 4 Feb 2013 gereageerd op IBL's bij Franstalige bibliotheken

1 4 Feb 2013
Antwoord van Carine Van Lierde

"Bibliotheek Zulte heeft een abonnement op Dag Allemaal voor een grote Daisy-lezer. W…"

Carine Van Lierde heeft 10 Jan 2013 gereageerd op Transkript: tijdschriften in daisyformaat

3 15 Mrt 2013
Antwoord van Marc Van der Aa

"In Zulte verkopen we het hele jaar door. Er staat in de jeugd- en de volwassenenafde…"

Carine Van Lierde heeft 5 Dec 2012 gereageerd op Wat te doen met niet verkochte afvoerboeken?

14 14 Dec 2012
Antwoord van Maarten D'hamers

"In Zulte gebruiken we op vraag van het gemeentebestuur bibliotheek@zulte.be maar de…"

Carine Van Lierde heeft 30 Nov 2012 gereageerd op email adressen @bibliotheek.be

16 19 Dec 2012
Antwoord van Jan Braeckman

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden