Discussies van Stefan Bosmans (69)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Gerda, Wij hebben voor het eerste leerjaar heel positieve ervaringen met deze a…"

Stefan Bosmans heeft 20 Nov 2013 gereageerd op animatie eerste leerjaar

5 4 Dec 2013
Antwoord van Marijke Arens

"Dag Vera,   Ik ben erg geïnteresseerd in je afsprakennota met de scholen. Wij denken…"

Stefan Bosmans heeft 20 Aug 2013 gereageerd op Klassen met klaskaart of individuele kaart?

8 20 Aug 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Nog een vraagje: Hebben jullie zelfscanbalies? Zorgt het dan niet voor veel oponthou…"

Stefan Bosmans heeft 19 Aug 2013 gereageerd op Klassen met klaskaart of individuele kaart?

8 20 Aug 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag Vera, Ik ben erg geïnteresseerd in de formule die jullie ingebouwd hebben voor s…"

Stefan Bosmans heeft 8 Aug 2013 gereageerd op overeenkomst met scholen

3 8 Aug 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Ik hoor net dat Boek.be (organisator van de Boekenbeurs) enthousiast is over het ini…"

Stefan Bosmans heeft 17 Jul 2013 gereageerd op Leen eens een jeugdbibliothecaris... op de Boekenbeurs!

1 17 Jul 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Do van Ranst doet het primabij de derde graad van de basisschool. Aangezien hij ook…"

Stefan Bosmans heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Schrijvers lezingen middelbaar

3 1 Jul 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Wij hebben een grote traditie van auteurslezingen. Auteurs en illustratoren die het…"

Stefan Bosmans heeft 29 Mei 2013 gereageerd op gezocht schrijver voor de 3de graad van het lager onderwijs

9 31 Mei 2013
Antwoord van ann foulon

"Ik vind het ook te ver gaan dat wij als bib zouden bepalen wat wel en niet zinvol in…"

Stefan Bosmans heeft 12 Apr 2013 gereageerd op Filters op internetpc's (publiekspc's)?

11 18 Apr 2013
Antwoord van Maarten D'hamers

"Er zit nog een vervelend kantje aan de denkwijze van je ontvanger. Met de vrijwillig…"

Stefan Bosmans heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op betaling auteurslezing

5 1 Mrt 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

"Ook in Ham geen probleem. Wij werken soms met auteurs die een factuur met BTW-nr ind…"

Stefan Bosmans heeft 27 Feb 2013 gereageerd op betaling auteurslezing

5 1 Mrt 2013
Antwoord van Stefan Bosmans

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden