Discussies van Marijke De Smedt (175)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb Grooveshark geprobeerd... maar de code wordt automatisch aangepast door Wordp…"

Marijke De Smedt heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Muziek op Wordpress blog

5 27 Mei 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ons probleem is eindelijk opgelost, via de account, daar kan je blijkbaar gewoon opg…"

Marijke De Smedt heeft 26 Mei 2011 gereageerd op Problemen met Flickr

3 26 Mei 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ik bedoelde eigenlijk of het mogelijk was de URL's op te nemen bij de contactgegeven…"

Marijke De Smedt heeft 19 Mei 2011 gereageerd op FIND US ON FACEBOOK : Bibliotheken op Facebook

52 23 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

"bedankt voor de uitleg, ik heb ondertussen al braafjes op 'I agree' gedrukt..."

Marijke De Smedt heeft 19 Mei 2011 gereageerd op Delicious tijdelijk onbereikbaar?

3 19 Mei 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"Via facebook kan je, als je een groeppagina hebt, fanfoto's laten opladen (in de vor…"

Marijke De Smedt heeft 19 Mei 2011 gereageerd op fotowedstrijd en Flickr

10 24 Jun 2011
Antwoord van Tim Merckx

"Wij hebben dit even geprobeerd via de functie van Wordpress zelf maar het was gekopp…"

Marijke De Smedt heeft 28 Apr 2011 gereageerd op Vraagje : Wordpressbericht publiceren op Facebook

2 28 Apr 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"Over die plaatsen gesproken... Ik merk bij het toevoegen van evenementen voor de bib…"

Marijke De Smedt heeft 23 Apr 2011 gereageerd op Facebook down - Pages aangepast - Facebook Places eindelijk in België !

2 23 Apr 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ik zie dat je als gemeente blijkbaar ook een Netlogpagina/groep kan hebben, zijn er…"

Marijke De Smedt heeft 23 Apr 2011 gereageerd op Verdubbeling sociale media bij gemeenten

4 23 Apr 2011
Antwoord van Marijke De Smedt

"We hebben ook een Wordpress blog en bij ons lukt het om youtube filmpjes toe te voeg…"

Marijke De Smedt heeft 23 Apr 2011 gereageerd op Probleem met You Tube-filmpje oplossen

10 31 Mei 2011
Antwoord van Suzanne Rys

"Is het ook mogelijk blogs en facebookpagina's op te nemen in het overzicht op biblio…"

Marijke De Smedt heeft 20 Apr 2011 gereageerd op FIND US ON FACEBOOK : Bibliotheken op Facebook

52 23 Okt 2011
Antwoord van Ilse Depré

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden