Discussies van Bruno Vermeeren (73)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Collega's, Jullie hoorden en zagen het allicht: gisteren was #bibvooriedereen een to…"

Bruno Vermeeren heeft 20 Jan 2018 gereageerd op bibvooriedereen

2 20 Jan 2018
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Het is mijn job om te wijzen op gevaren die ons bedreigen, en ik stuur dan ook gereg…"

Bruno Vermeeren heeft 2 Apr 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Wie wilde meedoen aan deze softe actie moest toch enigszins gehard zijn. Gelukkig w…"

Bruno Vermeeren heeft 29 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Voor wie zondag naar de Grote Parade komt, hierbji een plan van de opstelling per ha…"

Bruno Vermeeren heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Ik breng een viertal pancartes met de cartoon van Eva Mouton mee en ik zoek een plaa…"

Bruno Vermeeren heeft 24 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Collega's, Er zijn postkaarten met de cartoon van Eva Mouton en gericht aan Sven Gat…"

Bruno Vermeeren heeft 24 Mrt 2015 gereageerd op Blijf van mijn bib

22 16 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Mooie reportage, Tim! Boodschap knap gebracht in zeven minuten :-) Wie niet op tijd…"

Bruno Vermeeren heeft 22 Mrt 2015 gereageerd op #blijfvanmijnbib: Radio 1 bezoekt Londerzeelse zadenbib

2 22 Mrt 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Ik startte net een nieuw topic onder de titel 'Blijf van mijn bib', om het specifiek…"

Bruno Vermeeren heeft 18 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Collega's, Ik hoor geregeld oproepen om actie te ondernemen, maar zie zelden een con…"

Bruno Vermeeren heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Ik neem zelf in elk geval deel aan de Grote Parade op 29 maart. Als mensen willen he…"

Bruno Vermeeren heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden