Discussies van Johan Vandendriessche (Zwalm) (198)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Musketiers !"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 27 Mei 2019 gereageerd op Ik stem op een bib voor iedereen. Ik stem op Dumas. En jij?

19 10 Sept 2019
Antwoord van Van Dijk Christina

"En hoe 'steun' je dat ?"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 22 Mrt 2019 gereageerd op Een bibliotheekmanifest voor Europa!

2 9 Jul 2019
Antwoord van Bart Dils

"Tja, dat is rekenen op de goodwill van het gemeentebestuur, dat de budgetten kan beh…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 25 Sept 2018 gereageerd op Decreet bovenlokale cultuurwerking

2 27 Sept 2018
Antwoord van Elle Verwaest

"Ja, je moet abonnee zijn, het is een webbericht. Ik voeg het bij in bijlage."

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 19 Jan 2018 gereageerd op Lezen gaat achteruit

2 19 Jan 2018
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Allez, nu naar stap 2 : ???..."

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 17 Jun 2016 gereageerd op Een eerste stap naar uitleen van e-boeken onder leenrecht gewone boeken

3 20 Jun 2016
Antwoord van Geert Puype

"Betekent dit dat (bestaande) samenwerkingsverbanden projectsubsidies kunnen aanvrage…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 25 Nov 2015 gereageerd op KAN IEMAND WAT KLAARHEID SCHEPPEN?

21 15 Jan 2016
Antwoord van Marijke De Smedt

"Ik veronderstel dat we nog safe zitten tot het einde van de legislatuur, met onze me…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 13 Jul 2015 gereageerd op KAN IEMAND WAT KLAARHEID SCHEPPEN?

21 15 Jan 2016
Antwoord van Marijke De Smedt

"In Oost-Vlaanderen bestaat er naast de structurele subsidies voor de samenwerkingsve…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Bovenlokale ondersteuning voor openbare bibliotheken in Vlaanderen. Discussietekst

8 24 Feb 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Vanuit de samenwerkingsverbanden in Oost-Vlaanderen wordt actie ondernomen om zelf c…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 23 Feb 2015 gereageerd op Bovenlokale ondersteuning voor openbare bibliotheken in Vlaanderen. Discussietekst

8 24 Feb 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Ik zou zeker ook de basisaanbieding (de pc's die sinds jaar en dag onze lener gratis…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 16 Feb 2015 gereageerd op Input gezocht voor minister Homans over openbare bibliotheken en mediawijsheid

8 19 Feb 2015
Antwoord van Tom Ryckx

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden