Discussies van Bruno Vermeeren (73)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Dirk, Bedankt om onze tekst hier te delen.  Dat er in de inleiding nadruk ligt…"

Bruno Vermeeren heeft 23 Feb 2015 gereageerd op Bovenlokale ondersteuning voor openbare bibliotheken in Vlaanderen. Discussietekst

8 24 Feb 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Dag Tim, Mooi stuk! Het artikel in De Morgen was me gesignaleerd, maar heb ik nog ni…"

Bruno Vermeeren heeft 29 Nov 2014 gereageerd op De bib als bliksemafleider voor de aanval op Boek.be

4 3 Dec 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Guy, Ik ben het met je eens dat er een duidelijke kernfunctie is voor de biblio…"

Bruno Vermeeren heeft 3 Okt 2014 gereageerd op mandje kruipen? nieuwsbrief VVBAD

8 3 Okt 2014
Antwoord van Guy Bourgeois

"De Universiteit Antwerpen plant samen met o.m. de VVBAD een studiedag over het gebru…"

Bruno Vermeeren heeft 8 Sept 2014 gereageerd op gebruikersonderzoek

5 14 Okt 2014
Antwoord van Kris Michielsen

"Inmiddels is de deadline verschoven naar 5 maart. Antwoorden kan dus nog altijd is b…"

Bruno Vermeeren heeft 3 Feb 2014 gereageerd op Belangrijk - bevraging vanuit VVBAD over de Europese Regeling van het digitaal auteursrecht

2 3 Feb 2014
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Hartelijk dank, May voor deze oproep! Op de pagina op onze site waar May naar verwij…"

Bruno Vermeeren heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Belangrijk - bevraging vanuit VVBAD over de Europese Regeling van het digitaal auteursrecht

2 3 Feb 2014
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Tijdens het gesprek met de krant heb ik geprobeerd om ook positieve aspecten van ons…"

Bruno Vermeeren heeft 11 Jan 2014 gereageerd op Rimpels bedreigen bibliotheken

12 23 Jan 2014
Antwoord van Bernard Derycke

"Er wordt door internationale bibliotheekorganisaties geijverd voor een leenrecht voo…"

Bruno Vermeeren heeft 26 Sept 2013 gereageerd op E-boeken, een mijlpaal?

18 3 Okt 2013
Antwoord van De Greeve Karla

"het opiniestuk verscheen vandaag in De Standaard."

Bruno Vermeeren heeft 29 Nov 2012 gereageerd op Verhoging belasting auteursrechten van 15% naar 25%

3 4 Dec 2012
Antwoord van Danny Donkers

"Het bericht over de verhoging zorgt inderdaad voor veel commotie. Bibliotheekorganis…"

Bruno Vermeeren heeft 28 Nov 2012 gereageerd op Verhoging belasting auteursrechten van 15% naar 25%

3 4 Dec 2012
Antwoord van Danny Donkers

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden