Discussies van Tim Lerno (265)

Discussies waarop is gereageerd (46) Antwoorden Recente activiteiten

"Ondertussen staat het fragment ook op de pagina van Bar du Matin.   De interviews ve…"

Tim Lerno heeft 22 Mrt 2015 gereageerd op #blijfvanmijnbib: Radio 1 bezoekt Londerzeelse zadenbib

2 22 Mrt 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Joris, Daar ben ik het helemaal mee eens: de ondersteuning vanuit de provincies…"

Tim Lerno heeft 23 Feb 2015 gereageerd op Bovenlokale ondersteuning voor openbare bibliotheken in Vlaanderen. Discussietekst

8 24 Feb 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Wat ik tot dusver heb gemist op alle bovenlokale niveaus is een klein potje experime…"

Tim Lerno heeft 23 Feb 2015 gereageerd op Bovenlokale ondersteuning voor openbare bibliotheken in Vlaanderen. Discussietekst

8 24 Feb 2015
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"De zeer uitgebreide presentatie zet ik nadien op Kenniskantoor.  Gratis en voor niks…"

Tim Lerno heeft 27 Jan 2015 gereageerd op Schrijf je in voor e-books: the story !

4 28 Jan 2015
Antwoord van Tom Horvàth

"De ondertitels laten kort na de militairen ook nog een biertank neerstrijken in bibl…"

Tim Lerno heeft 29 Dec 2014 gereageerd op Laura, de ideale klant van de bibliotheek

5 29 Dec 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Tel daar dan ook nog eens de uitgevers bij, die steeds meer gaan experimenteren met…"

Tim Lerno heeft 3 Dec 2014 gereageerd op De bib als bliksemafleider voor de aanval op Boek.be

4 3 Dec 2014
Antwoord van Tim Lerno

"De blogpost van Jef Maes werd een dag later in een licht aangepaste versie in De Mor…"

Tim Lerno heeft 1 Dec 2014 gereageerd op De bib als bliksemafleider voor de aanval op Boek.be

4 3 Dec 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Zopas de Pitchfork top 50 nog toegevoegd aan het overzicht .  Koploper Arctic Monkey…"

Tim Lerno heeft 18 Dec 2013 gereageerd op De eindejaarslijstjes verwerkt & gedeeld: de beste cd's van 2013

4 18 Dec 2013
Antwoord van Tim Lerno

"Johan, Ik denk niet dat de grote uitgevers er vandaag op uit zijn om bibliotheken te…"

Tim Lerno heeft 23 Sept 2013 gereageerd op E-boeken, een mijlpaal?

18 3 Okt 2013
Antwoord van De Greeve Karla

"Geert, Ik stel me voor dat het leenrecht voor gedrukte materialen begin 20ste eeuw n…"

Tim Lerno heeft 18 Sept 2013 gereageerd op E-boeken, een mijlpaal?

18 3 Okt 2013
Antwoord van De Greeve Karla

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden