Discussies van Johan Delaure (41)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste,  Met de wijzingen gisteren aan de server kant (VEP) zijn voor een aantal tit…"

Johan Delaure heeft 14 Mei 2014 gereageerd op Beschikbaarheid van e-boeken etalage

5 29 Sept 2014
Antwoord van Johan Delaure

"E-boeken in de bib werkt met een leesapp die enkel werkt op Android en Apple tablet…"

Johan Delaure heeft 12 Mei 2014 gereageerd op e-boeken op pc of laptop

5 13 Mei 2014
Antwoord van Els Dewolf

"Beste, Ik herinner mij wel een vraag, maar kan mij de locatie niet meer herinneren,…"

Johan Delaure heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Uitleentermijn start bij het lenen en het op de boekenplank zetten

5 14 Mei 2014
Antwoord van Carmen Vanden Broucke

"Inderdaad, het leentegoed blijft op je 'account' staan zolang het project duurt (te…"

Johan Delaure heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Geldigheidstermijn e-boekenkaart

6 15 Mei 2014
Antwoord van Johan Delaure

"Ok, we nemen op dat er een issue is op Samsung tab 2 (GTP5100, met Android 4.2.2) me…"

Johan Delaure heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

"Beste, U heeft het over "via onbeperkt" .  Gaat het dan om het lezen in de browser?…"

Johan Delaure heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

"Het onbeperkt lezen in de bibliotheek via een browser werkt nu correct voor die bib…"

Johan Delaure heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

""Op kleinere tablets (van scherm formaat) verdwijnt er tekst. (boven en links valt…"

Johan Delaure heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

"Wat betreft de opmerking: "Niet alle fragmenten geven ook een inhoud of weigeren ge…"

Johan Delaure heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

""Een boek downloaden durft regelmatig vast te lopen. Zowel fragmenten als uitgeleen…"

Johan Delaure heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Problemen met e-boeken, een overzicht

14 8 Mei 2014
Antwoord van stefan broeckaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden