Discussies van Tim Lerno (265)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Binnenkort ga ik de mannen van MijnTuin.org nog eens zien op de Tuindagen van Beerve…"

Tim Lerno heeft 24 Apr 2015 gereageerd op De kloof tussen de kiosk en het rek

5 24 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Ik zal aan MijnTuin.org vragen of de planten met beschikbaarheid 0 ook in de catalog…"

Tim Lerno heeft 23 Apr 2015 gereageerd op De kloof tussen de kiosk en het rek

5 24 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Annemie, Mensen die zaden ontlenen zonder te registeren is vermoedelijk bij alle…"

Tim Lerno heeft 22 Apr 2015 gereageerd op De kloof tussen de kiosk en het rek

5 24 Apr 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Op een dag wandelt er een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie van landbouw j…"

Tim Lerno heeft 6 Aug 2014 gereageerd op de zadenbib: een bron van agri-terrorisme?

1 6 Aug 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Leuk!  Op de zadenruilbeurs in de Vooruit vorig najaar was het van hetzelfde, hoewel…"

Tim Lerno heeft 20 Mei 2014 gereageerd op Dringend zaden gezocht voor zadenbibpromotie!

7 20 Mei 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Zelfs bij deze temperaturen indrukwekkend: op zulke korte tijd 36 personen warm kunn…"

Tim Lerno heeft 19 Mei 2014 gereageerd op Nederlandse zadenbieb zoekt inspiratie

3 19 Mei 2014
Antwoord van Annemie Pijcke

"Mijn envelopje is ondertussen ook klaar.  Alles bij elkaar is één kant van het meube…"

Tim Lerno heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Dringend zaden gezocht voor zadenbibpromotie!

7 20 Mei 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Alvast bedankt, Willebroek, Hoeilaart en Lille!  Oliver, Het visuele verschil tussen…"

Tim Lerno heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Dringend zaden gezocht voor zadenbibpromotie!

7 20 Mei 2014
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Annemie, Bij ons gaan ze ook vlot weg, maar ik heb er nog genoeg over.  Ik heb z…"

Tim Lerno heeft 19 Apr 2014 gereageerd op Het eerste zadenbiboverleg: agenda

2 19 Apr 2014
Antwoord van Tim Lerno

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden