Collega's,

voor diegenen die nog een verwendag inrichten in oktober : welke zaterdag wordt er dit jaar naar voren geschoven ?

zaterdag 6 oktober

zaterdag 13 oktober (net vóór de verkiezingen)

zaterdag 20 oktober

groeten,

Christophe Coffyn

bibliothecaris

Weergaven: 590

Berichten in deze discussie

Christophe,

zes jaar gelden was dat de zaterdag NA de verkiezingen.

Mvg,

Antoon


Inderdaad, ik vroeg me af of het nu weer zo zou zijn.
Het Davidsfonds houdt bij ons meestal gelijktijdig hun Vers Geperst (boekenbeurs) en het is om die twee wat op mekaar af te stemmen.


Antoon Verbeke zei:

Christophe,

zes jaar gelden was dat de zaterdag NA de verkiezingen.

Mvg,

Antoon

In Veurne plannen we de boekenverkoop, vroeger gekoppeld aan de verwendag/bibliotheekweek, op 19 en 20/10.

Voor de verkiezingen is er een sperperiode. Als er gratis gadgets, koffie, ... enzovoort worden aangeboden (een extra activiteit zou daar ook kunnen onder vallen) zou dit als een overtreding van de sperperiode kunnen worden aanzien ten voordele van de huidige bevoegde schepen, ....

Dan zal ik het niet gratis aanbieden -;)

Neen serieus, dan zal ik ook 20 oktober nemen als datum voor de verwendag.

Hopelijk zal nu gans Vlaanderen De Panne volgen.

groeten,

Christophe Coffyn

bibliothecaris De Panne

PS mag een ;-) nog gebruikt worden ? Is dat niet grensoverschrijdend, knipogen naar een collega ?
 
Antoon Verbeke zei:

Voor de verkiezingen is er een sperperiode. Als er gratis gadgets, koffie, ... enzovoort worden aangeboden (een extra activiteit zou daar ook kunnen onder vallen) zou dit als een overtreding van de sperperiode kunnen worden aanzien ten voordele van de huidige bevoegde schepen, ....

In Damme plannen we de verwendag ook op 20 oktober,

Mvg,

Nathalie, bib Damme

bij ons ook 20/10! (dilbeek)

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden