Discussies van Merijn Callens (16)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij hebben al een aantal keer Frank Daenen gehad voor de kleinste kleuters."

Merijn Callens heeft 12 Apr 2017 gereageerd op kleine zoektocht naar/ ervaringen met auteurslezing voor kleuters

2 12 Apr 2017
Antwoord van Merijn Callens

"Hebben jullie tips over welk soort plastiek best gebruikt kan worden om over de etik…"

Merijn Callens heeft 19 Mei 2016 gereageerd op Omschakelen naar ZiZo voor de volwassenafdeling

7 19 Mei 2016
Antwoord van Merijn Callens

"Nog een vraagje: ik ben de recensies aan het bekijken en met die van www.jaapleest.n…"

Merijn Callens heeft 19 Mei 2016 gereageerd op Hoe leerkrachten laten kennismaken met mooie boeken? VERRASSINGEN IN JE VALIES

4 20 Mei 2016
Antwoord van Stefan Bosmans

"Hoe pakken jullie het praktisch aan? Moeten de leerkrachten een lidkaart maken? Of h…"

Merijn Callens heeft 17 Mei 2016 gereageerd op Hoe leerkrachten laten kennismaken met mooie boeken? VERRASSINGEN IN JE VALIES

4 20 Mei 2016
Antwoord van Stefan Bosmans

"http://www.uitgeverijbontekoe.nl/meelees-cd-s.html Wel ingesproken in 'Hollands' Ned…"

Merijn Callens heeft 21 Sept 2015 gereageerd op Eerste leesboekjes met luister-CD

3 21 Sept 2015
Antwoord van Patricia Feremans

"Gebruiken jullie een speciale stift om op de boekjes zelf te schrijven? Ik vraag mij…"

Merijn Callens heeft 6 Apr 2013 gereageerd op Stoffen- en badboekjes

6 6 Apr 2013
Antwoord van Merijn Callens

"Wij vullen in ons bibliotheeksysteem (Vubis) in dat er een bijlage is (bv: 1 bijlage…"

Merijn Callens heeft 20 Feb 2013 gereageerd op RFID : Boodschap bij zelf-uitleenstation

5 28 Feb 2013
Antwoord van Ruben Rogiest

"Wij hebben dat nog geprobeerd met dvd's en luisterboeken maar dat werk niet zo goed.…"

Merijn Callens heeft 8 Mrt 2012 gereageerd op RFID booster alternatief

1 8 Mrt 2012
Antwoord van Merijn Callens

"http://www.interval-lale.nl/"

Merijn Callens heeft 23 Mrt 2011 gereageerd op Luisterboek makkelijk lezen

5 23 Mrt 2011
Antwoord van Edit Meijer

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden