Discussies van Katrijn Creemers (13)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij werken niet met die online-winkels omdat je bij hen niet gemakkelijk kunt werken…"

Katrijn Creemers heeft 7 Jul 2015 gereageerd op Heeft er iemand ervaring met webwinkels als leverancier van dvd's

6 8 Jul 2016
Antwoord van Dominique Van Eynde

"Bedankt iedereen voor de reacties!"

Katrijn Creemers heeft 20 Mei 2014 gereageerd op Securityboxen een oplossing?

7 20 Mei 2014
Antwoord van Katrijn Creemers

"Ik ga er bestellen bij dvddoosje.be, een online winkel. Zij leken mij een erg goede…"

Katrijn Creemers heeft 18 Feb 2014 gereageerd op Doosjes AVM- DVD en CD

3 19 Feb 2014
Antwoord van Karel Wille

"Beste Chris Ik ben ook wel geïnteresseerd maar waar kunnen ze afgehaald worden? Gr…"

Katrijn Creemers heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Dvd-doosjes te geef

4 12 Nov 2013
Antwoord van Chris De Bremme

"Ik speel de film gewoon af in VLC player maar spring in de tijdbalk per 10 min. door…"

Katrijn Creemers heeft 2 Okt 2013 gereageerd op dvd's controleren

3 2 Okt 2013

"Je kan naast Jekino ook inspiratie opdoen via http://www.jeugdfilmfestival.be/ of vi…"

Katrijn Creemers heeft 11 Jun 2013 gereageerd op Jeugdfilm in de bib

1 11 Jun 2013

"Beste Jeroen Ik heb nog maar weinig problemen gehad met Muziek-al. Kan ik een film…"

Katrijn Creemers heeft 23 Apr 2013 gereageerd op adressen voor aankoop wereldfilms

7 30 Apr 2013
Antwoord van Jeroen Cortvriendt

"Beste Maarten Het is zeker geen probleem om de portkosten te betalen. Dus... als je …"

Katrijn Creemers heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Plastic zakjes (hoesjes) voor cd-schijfjes te verkrijgen...

5 2 Jan 2013

"Beste Steven   Als je de voorraad nog niet kwijt bent en je kan ze nog missen, dan k…"

Katrijn Creemers heeft 12 Dec 2012 gereageerd op Plastic zakjes (hoesjes) voor cd-schijfjes te verkrijgen...

5 2 Jan 2013

"Wij geven ieder schijfje een eigen nummer die we dan via een nopje ook op het dvd-do…"

Katrijn Creemers heeft 12 Dec 2012 gereageerd op aanwinstennummer op materialen

5 12 Dec 2012

RSS

© 2018   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden