Discussies van Tim Lerno (252)

Discussies waarop is gereageerd (71) Antwoorden Recente activiteiten

"Als lid van de werkgroep e-boeken heb ik twee jaar constructief meegewerkt aan wat i…"

Tim Lerno heeft 16 Jul gereageerd op Prijsmodel e-boekendienst voor de Vlaamse bibliotheken : Doen of laten ?

9 19 Jul
Antwoord van Jan Braeckman

"Bedankt voor de tips! Meer info en contactgegevens over de miniatuurkermistentoonste…"

Tim Lerno heeft 3 Jul gereageerd op Gezocht: authentieke en indrukwekkende tentoonstelling

3 3 Jul
Antwoord van Tim Lerno

"Het is perfect mogelijk - en wat mij betreft nog steeds zeer wenselijk - om met alle…"

Tim Lerno heeft 17 Jan gereageerd op instap EBS - samenwerkingsmogelijkheden

8 23 Jan
Antwoord van elke vandewalle

"Bedankt voor de info.  Wij huren momenteel maar één toestel, maar onze gemeente is m…"

Tim Lerno heeft 13 Aug 2018 gereageerd op Drankbeleid voor water in de bib

17 16 Aug 2018
Antwoord van Leen Baggerman

"Dag Gunter, Bij welke firma huren jullie een waterkoeler?  Wij bieden dit ook al vel…"

Tim Lerno heeft 9 Aug 2018 gereageerd op Drankbeleid voor water in de bib

17 16 Aug 2018
Antwoord van Leen Baggerman

"Nog even een update: we hebben zopas na heel lang wachten een factuur gekregen van R…"

Tim Lerno heeft 23 Jul 2018 gereageerd op Reprobel vergoeding

6 23 Jul 2018
Antwoord van Tim Lerno

"Bedankt voor de info.  Het ziet er naar uit dat Reprobel voor elke bibliotheek het c…"

Tim Lerno heeft 22 Dec 2017 gereageerd op Reprobel vergoeding

6 23 Jul 2018
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Patrick, De eerste zin is onlosmakelijk verbonden met de tweede zin, maar je mag…"

Tim Lerno heeft 21 Sept 2017 gereageerd op De gemeentelijke autonomie om het gezond verstand te gebruiken: naar een Vlaams bibliotheeklidmaatschap

6 21 Sept 2017
Antwoord van Tim Lerno

"Een belangrijke tip bij het gebruik van UV-markers: gebruik regelmatig je lampje om…"

Tim Lerno heeft 30 Aug 2017 gereageerd op UV-stiftjes en UV-lichtjes teveel?

2 30 Aug 2017
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Els, Ik ga ervan uit dat de gereglementeerde boekenprijs enkel gevolgen zal hebb…"

Tim Lerno heeft 4 Jul 2016 gereageerd op Boekenaankoop - gereglementeerde boekenprijs->max 25% korting

4 5 Jul 2016
Antwoord van Els Rymen

RSS

© 2019   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden