Discussies van Jan Collet (84)

Discussies waarop is gereageerd (51) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Jan, Ik heb net in een andere thread een anekdote aangehaald; je moet zelf maar…"

Jan Collet heeft 6 Sept 2012 gereageerd op Grappige situaties in de bibliotheekomgeving

5 11 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"> Alleszins zul je dergelijke afspraken sluitend in een reglement moeten voorzien…"

Jan Collet heeft 6 Sept 2012 gereageerd op Een boek reserveren dat op de plank staat, hoe pak je dit aan?

13 16 Dec 2012
Antwoord van Ilse Depré

"Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Anne-Mie. Kalmthout doet dit al een paar jare…"

Jan Collet heeft 5 Sept 2012 gereageerd op Een boek reserveren dat op de plank staat, hoe pak je dit aan?

13 16 Dec 2012
Antwoord van Ilse Depré

"@Veerle: > Hebben jullie dat laten ontwerpen? Ja en neen. Het idee, het ontwerp i…"

Jan Collet heeft 28 Aug 2012 gereageerd op Welkomstfoldertje ipv reglement

8 7 Sept 2012
Antwoord van christophe coffyn

"Dag Veerle, Kijk eens naar onze folder. In plaats van het gekende verhaal (dat we b…"

Jan Collet heeft 27 Aug 2012 gereageerd op Welkomstfoldertje ipv reglement

8 7 Sept 2012
Antwoord van christophe coffyn

"Ja. Maar Linda Deswarte van Infor ook. Kalmthout werkt wel met v-smart."

Jan Collet heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Rappels via e-mail

5 13 Mrt 2012
Antwoord van Niki Priem

"Enerzijds start Loucs een denkoefening rond prijsdifferentiatie, anderzijds zijn pro…"

Jan Collet heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Prijsdifferentiatie in de bibliotheek?

25 18 Dec 2012
Antwoord van Roger Boeken

"@Katrien: Lijkt me nogal drastisch. @Tineke: Al eens gehoord van herstelpunten? Dit…"

Jan Collet heeft 16 Feb 2012 gereageerd op Deep Freeze herinstalleren op windows7

6 16 Feb 2012
Antwoord van Jan Collet

"Kalmthout is een fairtrade gemeente. Daarom biedt de bibliotheek eerlijke Puro koffi…"

Jan Collet heeft 8 Feb 2012 gereageerd op aanbieden van koffie in leeshoek

10 16 Feb 2012
Antwoord van Nathalie Wilms

"@Veerle: Van Dee Interieur heeft de 3D-tekening gemaakt. Zij waren toen betrokken b…"

Jan Collet heeft 10 Jan 2012 gereageerd op Folder bib

8 13 Jan 2012
Antwoord van inge goossens

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden