Discussies van Ingrid kemna (19)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Guy Recent publiceerde VVSG deze info: https://www.vvsg.be/nieuws/verplichte-aa…"

Ingrid kemna heeft 7 Mrt gereageerd op bib cashless: mag het?

5 7 Mrt
Antwoord van Ingrid kemna

"Tja als er bijna geen medewerkers meer zijn op de technische dienst omdat je gemeent…"

Ingrid kemna heeft 20 Nov 2020 gereageerd op Verhuis bibliotheek aan een redelijke prijs

4 20 Nov 2020
Antwoord van Inger Vermeersch

"Je kan ook een tijdslot maken in een aanvraagformulier op de website. Voorbeeld bib…"

Ingrid kemna heeft 19 Mei 2020 gereageerd op Wanneer gaan de bibliotheken weer open?

40 19 Mei 2020
Antwoord van Heleen Van Aken

"Inderdaad niet duidelijk. Net met een collega overlegd en die was ook niet zeker ...…"

Ingrid kemna heeft 13 Mei 2020 gereageerd op Wanneer gaan de bibliotheken weer open?

40 19 Mei 2020
Antwoord van Heleen Van Aken

"Dag Johan In Edegem verhuizen we voorjaar 2019 naar een nieuwe bib. De bib zelf zal…"

Ingrid kemna heeft 21 Feb 2019 gereageerd op Renovatie, inrichting bibliotheek met beperkte beschikbare ruimte en verhuis naar nieuwe locatie.

6 17 Apr 2019
Antwoord van Petra Ceulemans

"ok ik denk dat wij ook zo'n formule gaan uitproberen ...misschien kunnen we een voor…"

Ingrid kemna heeft 20 Feb 2019 gereageerd op Adviesraad bib

13 20 Feb 2019
Antwoord van Ingrid kemna

"Hallo, Ik vraag me wel af of een vrijetijdsraad wel werkt ? Ik zie niet direct mens…"

Ingrid kemna heeft 13 Feb 2019 gereageerd op Adviesraad bib

13 20 Feb 2019
Antwoord van Ingrid kemna

"Dag Bert Ja klopt. GR is beheer en en cultuurraad is advies. Zie recenter artikel M…"

Ingrid kemna heeft 13 Feb 2019 gereageerd op Adviesraad bib

13 20 Feb 2019
Antwoord van Ingrid kemna

"Inderdaad ze had me al een mailtje gestuurd , ik zal hem eens contacteren. "

Ingrid kemna heeft 7 Feb 2019 gereageerd op Adviesraad bib

13 20 Feb 2019
Antwoord van Ingrid kemna

"Is een  voorstel van onze schepen. ik moet nog uitzoeken of dat inderdaad kan ... "

Ingrid kemna heeft 7 Feb 2019 gereageerd op Adviesraad bib

13 20 Feb 2019
Antwoord van Ingrid kemna

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden