Discussies van Tim Lerno (265)

Discussies waarop is gereageerd (85) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt voor de info.  Het ziet er naar uit dat Reprobel voor elke bibliotheek het c…"

Tim Lerno heeft 22 Dec 2017 gereageerd op Reprobel vergoeding

6 23 Jul 2018
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Patrick, De eerste zin is onlosmakelijk verbonden met de tweede zin, maar je mag…"

Tim Lerno heeft 21 Sept 2017 gereageerd op De gemeentelijke autonomie om het gezond verstand te gebruiken: naar een Vlaams bibliotheeklidmaatschap

6 21 Sept 2017
Antwoord van Tim Lerno

"Een belangrijke tip bij het gebruik van UV-markers: gebruik regelmatig je lampje om…"

Tim Lerno heeft 30 Aug 2017 gereageerd op UV-stiftjes en UV-lichtjes teveel?

2 30 Aug 2017
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Els, Ik ga ervan uit dat de gereglementeerde boekenprijs enkel gevolgen zal hebb…"

Tim Lerno heeft 4 Jul 2016 gereageerd op Boekenaankoop - gereglementeerde boekenprijs->max 25% korting

4 5 Jul 2016
Antwoord van Els Rymen

"Wij passen een vorm van kopieerbeveiliging toe: http://www.labellock.com/product/no-…"

Tim Lerno heeft 2 Okt 2015 gereageerd op Beveiligen van e-readers/eigen pc's

2 8 Okt 2015
Antwoord van Katelijne Vercaemer

"Dag Kris, Dat lijkt me toch iets heel anders dan betalend verlengen: Antwerpen heef…"

Tim Lerno heeft 30 Jul 2015 gereageerd op LEENGELD VOOR HET VERLENGEN VAN MATERIALEN

9 31 Jul 2015
Antwoord van Stefan Bosmans

"Maar wie 6 dagen of meer te laat komt betaalt dan 0,60 euro of meer...  Ik zie (een…"

Tim Lerno heeft 29 Jul 2015 gereageerd op LEENGELD VOOR HET VERLENGEN VAN MATERIALEN

9 31 Jul 2015
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag Bart, Ik ben ook een grote voorstander van het principe gratis basisdienstverlen…"

Tim Lerno heeft 29 Jul 2015 gereageerd op LEENGELD VOOR HET VERLENGEN VAN MATERIALEN

9 31 Jul 2015
Antwoord van Stefan Bosmans

"Dag Bruno, Ik heb voor alle duidelijkheid geen enkel bezwaar tegen de gereglementeer…"

Tim Lerno heeft 24 Jun 2015 gereageerd op Gezocht: 1 argument pro gereglementeerde boekenprijs met 15% bibliotheekkorting

12 24 Jun 2015
Antwoord van Tim Lerno

"Dag Bruno, Bedankt voor je zeer interessante reactie, maar ik lees nog steeds geen a…"

Tim Lerno heeft 24 Jun 2015 gereageerd op Gezocht: 1 argument pro gereglementeerde boekenprijs met 15% bibliotheekkorting

12 24 Jun 2015
Antwoord van Tim Lerno

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden