Discussies van Johan Vandendriessche (Zwalm) (198)

Discussies waarop is gereageerd (151) Antwoorden Recente activiteiten

"Interessant... Wat kost minder tijd : geld tellen of rekeningen controleren... ?"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Okt 2016 gereageerd op Mobiel betalen met Payconiq, Bancontact...

4 24 Okt 2016
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Lijkt me nogal logisch dat dit gratis is, en dan nog, hoe controleer je dat ?  Je ka…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 5 Okt 2016 gereageerd op leengeld personeel

5 7 Okt 2016
Antwoord van Inger Vermeersch

"Wij zullen dus ook in dat geval zijn...  blijkbaar zijn tijdschriften een uitsterven…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 20 Sept 2016 gereageerd op tijdschrift "Knutselkunst" stopt : alternatieven?

6 6 Okt 2016
Antwoord van Isabel Lecluyse

"Wij kochten er 1 via Overtoom, leek ons goed en stevig, maar bij de voorlaatste inbr…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 22 Aug 2016 gereageerd op Kluisje voor bibliotheek

2 22 Aug 2016
Antwoord van Johan Vandendriessche (Zwalm)

"Enkele jaren geleden vroeg ik dit ook, dat was toen ongeveer € 1.200,-  We zitten nu…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 29 Jun 2016 gereageerd op Bouwprijs bibliotheek

2 10 Nov 2016
Antwoord van Steven Duyck

"En hoe hou je dat bij... ? Kijk eens naar de window van dvd's..."

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 29 Jun 2016 gereageerd op Boekenaankoop - gereglementeerde boekenprijs->max 25% korting

4 5 Jul 2016
Antwoord van Els Rymen

"Wij maakten vorig jaar een afsprakennota, bedoeld voor de leerkrachten, misschien ni…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 14 Jun 2016 gereageerd op Afsprakennota klasbezoeken

6 14 Sept 2016
Antwoord van Anne Neys

"Dacht ik ook, als de mogelijkheid bestaat, waarom niet ? Ik heb de les op de EBS-wor…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 24 Mei 2016 gereageerd op App met barcode lenerskaart

4 8 Jun 2016
Antwoord van patrick vanden berghe

"Ik begrijp je zinnetje '...dus zonder dat ze nog uitgeleend moeten worden.' niet goe…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 11 Mei 2016 gereageerd op reserveren van media in open kast

11 30 Mei 2016
Antwoord van Jacquemyn Bea

"Dat is al altijd zo geweest bij ons, kinderen kunnen zoeken in 'hun' leeftijdscatego…"

Johan Vandendriessche (Zwalm) heeft 10 Mei 2016 gereageerd op Plaatsing jeugd op leeftijdscategorie

2 10 Mei 2016
Antwoord van Inger Vermeersch

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden