Discussies van Anne Neys (67)

Discussies waarop is gereageerd (51) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik meen mij nog te herinneren dat Schulz bij hun uitleg over hun etiketten gezegd he…"

Anne Neys heeft 25 Jun 2013 gereageerd op UV-werende folie?

5 25 Jun 2013
Antwoord van Anne Neys

"Wij zetten informatieve DVD's bij documentaires (Jeugd en volwassenen), Fictie DVD's…"

Anne Neys heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Babyhoekje in de bib?

1 25 Jun 2013
Antwoord van Anne Neys

"Ik stel niets speciaal in op de printer om af te drukken en heb nog nooit gebrokkeld…"

Anne Neys heeft 10 Jun 2013 gereageerd op etiketten schulz

14 14 Okt 2013
Antwoord van Vincent Deldaele

"Hoe koppelen jullie een rfid label aan het tijdschrift zonder er een barcode op te k…"

Anne Neys heeft 2 Mei 2013 gereageerd op Beveiliging nieuwe - niet uit te lenen - tijdschriften

8 2 Mei 2013
Antwoord van Anne Neys

"Hey, Inderdaad als mensen het zelf niet kunnen (of nog niet weten) kunnen dan geholp…"

Anne Neys heeft 2 Mei 2013 gereageerd op Ontwerp kaartje aankoopsuggesties

3 2 Mei 2013
Antwoord van Anne Neys

"Hoe is het uiterlijk te zien door de leners dat dat tijdschrift nog niet uitleenbaar…"

Anne Neys heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Beveiliging nieuwe - niet uit te lenen - tijdschriften

8 2 Mei 2013
Antwoord van Anne Neys

"Ook bij ons in Rotselaar zijn de dwarsliggers heel populair en die zijn voortdurend…"

Anne Neys heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Wie heeft er ervaring met Dwarsliggers?

12 23 Apr 2013
Antwoord van Anne Neys

"Misschien is het niet onmiddellijk een antwoord op je vraag, maar bij ons kunnen men…"

Anne Neys heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Ontwerp kaartje aankoopsuggesties

3 2 Mei 2013
Antwoord van Anne Neys

"Wij houden bijvoorbeeld af en toe een senioren introductiedag in de bibliotheek, met…"

Anne Neys heeft 22 Apr 2013 gereageerd op Bibreglement op maat voor senioren

5 22 Apr 2013
Antwoord van Anne Neys

"Wij lamineren onze vertelplaten zelf, nog geen last gehad van weerspiegelingen, de t…"

Anne Neys heeft 30 Jan 2013 gereageerd op Lamineren kamishibaiplaten

8 30 Jan 2013
Antwoord van Anne Neys

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden