Discussies van christophe coffyn (169)

Discussies waarop is gereageerd (125) Antwoorden Recente activiteiten

"leverancier : CSB uit Aartselaar. Tevreden over de barcodes en de service (snelle le…"

christophe coffyn heeft 12 Okt 2012 gereageerd op barcodes

2 12 Okt 2012
Antwoord van christophe coffyn

"Hallo Veerle, in bijlage het foldertje van De Panne. Wordt opgestuurd naar alle nieu…"

christophe coffyn heeft 7 Sept 2012 gereageerd op Welkomstfoldertje ipv reglement

8 7 Sept 2012
Antwoord van christophe coffyn

"enkele jaren terug vroeg een lener aan een redelijk nieuwe collega een boek over het…"

christophe coffyn heeft 7 Sept 2012 gereageerd op Grappige situaties in de bibliotheekomgeving

5 11 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"hallo,   wij gebruiken de A3-mappen van Viquel. Ze zijn stevig, groot genoeg (rug 3…"

christophe coffyn heeft 31 Aug 2012 gereageerd op Mappen gezocht voor kamishibai-platen

7 3 Sept 2012
Antwoord van Carine Van Lierde

"Ik denk dat er zich hier een misverstand aan het vormen is.Er was een bericht om in…"

christophe coffyn heeft 13 Jun 2012 gereageerd op ibl

5 13 Jun 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"we deden in 2003 iets soortgelijks als in Waregem als start van het verteluurtje in…"

christophe coffyn heeft 31 Mei 2012 gereageerd op voorleesweek

3 5 Jun 2012
Antwoord van Hélène Casier

"hoi, bij ons staan de vertelplaten in dummy's op de kast met de prentenboeken. De du…"

christophe coffyn heeft 9 Feb 2012 gereageerd op Hoe plaatsen jullie vertelplaten?

2 9 Feb 2012
Antwoord van christophe coffyn

"hoi Elke, bij ons zijn tijdschriften wel uitleenbaar maar ik herinner me een klein v…"

christophe coffyn heeft 26 Jan 2012 gereageerd op rendement tijdschriften

3 30 Jan 2012
Antwoord van Antoon Verbeke

"we vonden ons kastje ook redelijk 'kaal'. We hebben het dan ook laten beschilderen d…"

christophe coffyn heeft 23 Jan 2012 gereageerd op Gevraagd meer informatie omtrent vertelkastjes

10 31 Jan 2012
Antwoord van Katrien Marckx

"Mijn oorspronkelijke vraag was : wie ontvangt er nog deze informatie en niet : neem…"

christophe coffyn heeft 17 Jan 2012 gereageerd op religieuze correspondentie

16 17 Jan 2012
Antwoord van Antoon Verbeke

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden