Discussies van christophe coffyn (169)

Discussies waarop is gereageerd (125) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi,   Tijdens de jeugdboekenweek 2010 werd ik 'gegijzeld' door een zestiental 12-ja…"

christophe coffyn heeft 3 Mei 2013 gereageerd op Overnachten in de bib

6 14 Mei 2013
Antwoord van Vera Volckaert

"Hallo Tom,   voor medische informatie neem ik meestal contact op met een bibliotheca…"

christophe coffyn heeft 15 Apr 2013 gereageerd op Primaire ciliaire dyskinesie en het karthagener syndroom

4 8 Mei 2013
Antwoord van Reginald Deschepper

"hoi Leen,   B-Gevaar ken ik niet maar De Striep uit Brugge is wel een stripspeciaalz…"

christophe coffyn heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op Contactgegevens B-Gevaar, leverancier van strips

3 19 Mrt 2013
Antwoord van Marijke De Smedt

"Hoi Liesbet, op de huidige website van onze bibliotheek wordt gebruik gemaakt van zo…"

christophe coffyn heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Plattegrond bib

8 11 Mrt 2013
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"hoi Lydie,   ik heb al geregeld attributen gevonden op het lokale containerpark. Ik…"

christophe coffyn heeft 25 Jan 2013 gereageerd op Reiskoffers gezocht

2 29 Jan 2013
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Inderdaad, sinds alles nu onder de noemer 'Wii' wordt verkocht, is alles wat goedkop…"

christophe coffyn heeft 9 Jan 2013 gereageerd op beschadigde of slecht leesbare DVD's

9 17 Jan 2013
Antwoord van Anita Berghmans

"Ik heb geen aandelen of connecties bij die firma maar we zijn daar inderdaad tevrede…"

christophe coffyn heeft 8 Jan 2013 gereageerd op beschadigde of slecht leesbare DVD's

9 17 Jan 2013
Antwoord van Anita Berghmans

"hoi Dirk,   Als een lener bij ons meldt dat een dvd hapert dan wordt de schijf, op v…"

christophe coffyn heeft 7 Jan 2013 gereageerd op beschadigde of slecht leesbare DVD's

9 17 Jan 2013
Antwoord van Anita Berghmans

"in ons theatertje is er een handgreep voorzien. Ik heb wel de 2 deurtjes voorzien va…"

christophe coffyn heeft 29 Nov 2012 gereageerd op Kamishibai theater

4 20 Dec 2012
Antwoord van Dirk Camps

"hallo,   ook in De Panne gebruiken we klassekaarten. Deze zijn op naam van de leerkr…"

christophe coffyn heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Klaskaarten

6 14 Nov 2012
Antwoord van Anita Berghmans

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden