Discussies van Veerle Van Wesemael (215)

Discussies waarop is gereageerd (147) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb op de site van de fnac zo'n toestel gevonden voor 29.99 eur ;-)"

Veerle Van Wesemael heeft 8 Jan 2013 gereageerd op beschadigde of slecht leesbare DVD's

9 17 Jan 2013
Antwoord van Anita Berghmans

"En jullie zijn daar echt tevreden over? Dat toestelletje haalt dan gewoon een laagje…"

Veerle Van Wesemael heeft 8 Jan 2013 gereageerd op beschadigde of slecht leesbare DVD's

9 17 Jan 2013
Antwoord van Anita Berghmans

"Wij werken ook samen met De poort in Gent. Ook heel tevreden van"

Veerle Van Wesemael heeft 12 Okt 2012 gereageerd op stripreeksen automatisch opvolgen

8 16 Okt 2012
Antwoord van Anita Berghmans

"Wij werken met Beatrijs en Jeukiboe"

Veerle Van Wesemael heeft 10 Okt 2012 gereageerd op aankoop jeugdboeken

8 17 Okt 2012
Antwoord van Blomme Anita

"Zo'n QR code kan je inscannen met je smartphone. Maar dan moet je die applicatie wel…"

Veerle Van Wesemael heeft 3 Okt 2012 gereageerd op QR code

3 7 Okt 2012
Antwoord van Ilse Depré

"Daar wil ik wel bij helpen, maar heb -voorlopig- geen wordpressblogervaring. Maar ik…"

Veerle Van Wesemael heeft 18 Sept 2012 gereageerd op Rubriekje/hoekje aan kenniskantoor toevoegen.....

4 18 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Wij werken ook met medioeurope, qua prijs zijn ze niet altijd goedkoper, maar ze lev…"

Veerle Van Wesemael heeft 17 Sept 2012 gereageerd op Leveranciers DVD's

2 18 Sept 2012
Antwoord van Peggy Van Bogaert

"Schoon gezegd :) Mss moeten we dit verder bouwen in jouw groep? We kunnen daar missc…"

Veerle Van Wesemael heeft 17 Sept 2012 gereageerd op Rubriekje/hoekje aan kenniskantoor toevoegen.....

4 18 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Ma seg!!!! :) :) :) :) :) :) Dit gaat hier echt een tof topicje worden :)"

Veerle Van Wesemael heeft 11 Sept 2012 gereageerd op Grappige situaties in de bibliotheekomgeving

5 11 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

"Oja, wij hebben dit jaar met onze bibliotheek een filmpje gemaakt over de bibliothee…"

Veerle Van Wesemael heeft 6 Sept 2012 gereageerd op Grappige situaties in de bibliotheekomgeving

5 11 Sept 2012
Antwoord van Veerle Van Wesemael

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden