Discussies van Lieven Senepart (17)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Sofie, ik onderschrijf wat je hier zegt.Dat diept uit wat ik wou zeggen met mijn ker…"

Lieven Senepart heeft 15 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Beste Jan, Mijn laatste greintje geloof in politici ligt aan diggelen. Het Westen be…"

Lieven Senepart heeft 13 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Vind ik niet leuk. En ook niet de groeiende minachting voor andere bibliotheekoplei…"

Lieven Senepart heeft 2 Okt 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Het bibliotheekveld verliest een schitterende kracht, Grimbergen rijgt een parel aan…"

Lieven Senepart heeft 14 Mrt 2014 gereageerd op mijn laatste dag

11 17 Mrt 2014
Antwoord van Jan Van Herreweghe

"Een stem die er mag wezen, een stem naar mijn hart!"

Lieven Senepart heeft 14 Mrt 2014 gereageerd op gedicht "Dit is een bibliotheek" van JANBIB

3 14 Mrt 2014
Antwoord van Luc D'haene

"Bedankt allemaal voor de hartverwarmende afscheidswoorden! Mijn laatste boodschap vo…"

Lieven Senepart heeft 16 Sept 2013 gereageerd op afscheid

19 16 Sept 2013
Antwoord van Lieven Senepart

"Martine, graduaat gehaald in Brussel. Ik herinner me nog eens met lekker eten ontvan…"

Lieven Senepart heeft 5 Jul 2013 gereageerd op afscheid

19 16 Sept 2013
Antwoord van Lieven Senepart

"Doordenker : Het IMF heeft toegegeven dat de drastische besparingsgolf opgelegd aan…"

Lieven Senepart heeft 28 Jun 2013 gereageerd op Besparingsmonster

4 6 Jul 2013
Antwoord van Marijke Dierickx

"Ja, Jan, ik ben een grote voorstander van de opwaardering van het graduaat naar een…"

Lieven Senepart heeft 28 Mrt 2013 gereageerd op Geen bachelor of graduaat bibliotheekkunde meer ?

11 19 Dec 2013
Antwoord van Jeroen Cortvriendt

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden