Discussies van Jan Van Hee (58)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Na ga ik enkele mensen op hun hart trappen: Laten we aub het woord "boek" ten allen…"

Jan Van Hee heeft 13 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

" Schitterend filmpje! "

Jan Van Hee heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Collega's, We moeten inderdaad stoppen met naar onze navel te staren en over het muu…"

Jan Van Hee heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Collega's, Ik ervaar in onze sector een bijna misdadige gelatenheid: "het zal wel ov…"

Jan Van Hee heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Reageren wij ook?

9 26 Jan 2015
Antwoord van patrick vanden berghe

"Laten we met ons allen dit onderwerp in de actualiteit houden."

Jan Van Hee heeft 7 Dec 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

" "

Jan Van Hee heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Collega's, May, je snijdt een belangrijk punt aan: de VVBAD maar inzetten op imago e…"

Jan Van Hee heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Dag Maja, Veel succes in Grimbergen! groetjes, Jan "

Jan Van Hee heeft 14 Mrt 2014 gereageerd op mijn laatste dag

11 17 Mrt 2014
Antwoord van Jan Van Herreweghe

"Ik had dinsdag een leuk gesprek met de journaliste. Ze leek oprecht geïnteresseerd i…"

Jan Van Hee heeft 12 Jan 2014 gereageerd op Rimpels bedreigen bibliotheken

12 23 Jan 2014
Antwoord van Bernard Derycke

"Hoi Philippe, Succes ! Jan"

Jan Van Hee heeft 26 Aug 2013 gereageerd op Een nieuwe start

5 26 Aug 2013
Antwoord van Monique Lenaerts

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden