Discussies van Jan Van Herreweghe (67)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Patrick, Ja, inderdaad. Het is zover. Ik heb een fantastische tijd beleefd, ik heb m…"

Jan Van Herreweghe heeft 26 Mei 2021 gereageerd op Het boek in de kunst en de kitsch - Bibliotheek Harelbeke

4 22 Jun 2021
Antwoord van Koen Temmerman

"Beste Paul, Ik was gaarne gekomen, maar ik bevind mij in warmere oorden. Vriendelijk…"

Jan Van Herreweghe heeft 31 Mrt 2015 gereageerd op Sven Gatz komt het uitleggen in Herzele op 16 april

5 4 Mei 2015
Antwoord van Paul Kellens

"Met alle respect voor hartbovenhard maar het is weer typisch voor onze sector. te br…"

Jan Van Herreweghe heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Burgerplatform tegen afschaffing verplichting gemeenten tot het oprichten en in stand houden van een openbare bibliotheek

51 18 Mrt 2015
Antwoord van Bruno Vermeeren

"Collega's, Mijn dochter is vandaag gaan betogen tegen de verhoging van de inschrijvi…"

Jan Van Herreweghe heeft 2 Okt 2014 gereageerd op Na 31 jaar houdt de opleiding Informatie- en Bibliotheekwetenschap op te bestaan

18 8 Dec 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Miljaarde, een undergroundcultuur in Kaprijke of all places, wie had dat ooit durven…"

Jan Van Herreweghe heeft 29 Jul 2014 gereageerd op regeerakkoord

14 16 Sept 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Patrick, Regeerakkoord. Goed nieuws dat de provincies buiten schot zouden blijven vo…"

Jan Van Herreweghe heeft 28 Jul 2014 gereageerd op regeerakkoord

14 16 Sept 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Collega's, Het is al langer een feit dat wij de kneusjes van het cultuurleven zijn e…"

Jan Van Herreweghe heeft 28 Jul 2014 gereageerd op regeerakkoord

14 16 Sept 2014
Antwoord van Tinne Eeckels

"Beste collega, Je mag mij een boek (+ factuur) opsturen naar: Bibliotheek Harelbeke…"

Jan Van Herreweghe heeft 22 Mei 2014 gereageerd op Bibliothecaris schrijft boek

3 23 Mei 2014
Antwoord van Carine Christiaen

"Maja, Ook van mijnentwege veel succes toegewenst in je nieuwe job. Er zit daar in Gr…"

Jan Van Herreweghe heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op mijn laatste dag

11 17 Mrt 2014
Antwoord van Jan Van Herreweghe

"Isabelle, Men kan bestellen bij VZW De Gebeten Hond Nijverheidsstraat 8 8530 Harelbe…"

Jan Van Herreweghe heeft 18 Sept 2013 gereageerd op Nieuw boek van Jan Van Herreweghe (Jan Bib) - Als de tafel wankelt, komt een boek het meest van pas

6 18 Sept 2013
Antwoord van Jan Van Herreweghe

RSS

© 2024   Gemaakt door Kenniskantoor.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden